نوشته شده توسط : ماساژ

همانطور كه مي دانيد سئوي سايت نيازمند تخصص و از همه مهمتر تجربه است. شركت هاي زيادي در زمينه سئو فعاليت مي كنند و هر كدام در كار خود مدعي هستند. شايد سوال خيلي از شما عزيزان اين باشد كه چگونه بهترين شركت را براي سئوي سايت خود انتخاب كنيم؟ آيا وب سايت هر شركتي كه در رتبه نخست نتايج جست و جو وجود داشته باشد بهترين گزينه است؟ آيا هر شركت قديمي كه در اين حوزه كار مي كند بهترين است؟ آيا هر شركتي كه با تبليغات گسترده به صورت اينترنتي و سنتي قصد بيشتر ديده شدن را دارد مورد اطمينان است؟

در اين مقاله قصد دارم در مورد اينكه به چه شركت هايي اعتماد كنيم و سئوي سايت خود را به آن ها واگذار كنيم صحبت كنم. پس براي اينكه بدانيد چه شركتي را براي سئوي سايت خود انتخاب كنيد همراه آويناوب باشيد.

 

چگونه بهترين شركت را براي سئوي سايت خود انتخاب كنيم؟

همانطور كه در بالا اشاره كردم شركت هاي زيادي در اين زمينه فعاليت مي كنند و روز به روز با جست و جوي عبارت “سئوي سايت” سايت هاي زيادي در نتايج جست و جو ظاهر مي شوند. اما آيا واقعا سايت هايي كه در صفحه اول نتايج جست و جو قرار دارند بهترين سايت ها و شركت ها در زمينه سئو هستند؟ در ادامه مواردي را عنوان مي كنم كه براي انتخاب بهترين شركت در زمينه سئوي سايت به شما كمك بسزايي مي كند.

 

1.فقط به جست و جو اكتفا نكنيد

هر سايتي كه در رتبه اول نتايج جست و جو قرار دارد مورد اعتماد نيست. امروزه به لطف تبليغات گوگل سايت هاي زيادي رتبه اول در گوگل هستند. سايت هايي كه امروز راه اندازي مي شوند و فردا در رتبه اول گوگل هستند زياد اند. پس هيچ گاه نمي توان به نتايج جست و جو اكتفا كرد. اگر اين سايت ها ادعا مي كنند كه در سئو تخصص دارند پس چرا با تبليغات گوگلي اول هستند؟ چرا به صورت طبيعي اول نيستند؟

از طرفي سايت هاي زياد ديگري هم با روش سئوي كلاه سياه خود را به رتبه هاي بالا در نتايج جست و جو رسانده اند كه اين سايت ها هم اصلا مورد اعتماد نيستند و بعد از چند وقت در صفحه اول بودن دوباره با افت رتبه مواجه مي شوند.

شركت هاي زيادي در زمينه سئو فعاليت مي كنند كه شايد سايتشان در گوگل جايگاه خيلي خوبي نداشته باشد و اين هم تنها به خاطر مشتريان زيادشان است. شايد اينطور ترجيح مي دهند كه به سفارش مشتريان خود برسند تا اينكه سايت خودشان را به صفحه اول گوگل برسانند. خيلي از شركت ها را مي بينيم كه اينگونه هستند.



:: برچسب‌ها: انتخاب بهترين شركت سئوي سايت,سئوي سايت,بهترين شركت سئوي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

اينترنت دنياي امروز را دگرگون كرده است و كسب و كار و تجارت نيز از اين قائده مستثني نيست. همه‌ي ما با فروشگاه‌هاي اينترنتي موفق و بزرگي كه به درآمدهايي ميلياردي دست يافته‌اند، آشنايي داريم و شايد خودمان هم بارها از آنها خريد كرده باشيم. امروزه مي‌توان با صرف هزينه‌اي نسبتا اندك، كسب و كاري را راه‌اندازي كرد و حتي بدون فروشگاه و محلي فيزيكي، به درآمد قابل توجهي دست يافت، ولي چه روش‌هايي براي تجارت آنلاين وجود دارد و براي انتخاب مدل هاي كسب و كار اينترنتي با چه گزينه‌هايي روبه‌رو هستيم؟ اين پرسشي است كه در ادامه به پاسخ آن مي‌پردازيم.

 

بياييد فرض كنيم شما بهترين مايع ماكاروني را طبخ مي‌كنيد و دوستان‌تان به شما مي‌گويند كه بايد از آن براي راه‌اندازي يك كسب و كار استفاده كنيد. در اين صورت، از چه مدل كسب و كاري استفاده خواهيد كرد؟ يكي از گزينه‌هاي موجود اين است كه بگوييد: «محصولي را توليد مي‌كنم و آن را مي‌فروشم.» ولي شما بايد وقت بگذاريد و بهترين مدل كسب و كاري را پيدا كنيد كه براي ايده‌ي جديدتان مناسب است و شانس موفقيت شما را به ميزان چشمگيري افزايش مي‌دهد.

مدل كسب و كار شما چيست؟

مدل هاي كسب و كار اينترنتي

مدل هاي كسب و كار اينترنتي اصلي موجود عبارت است از:

۱. فروش محصول؛

۲. فروش خدمات؛

۳. فروش محصول اطلاعاتي.

 

فروش محصول به صورت آنلاين

فروش محصول: احتمالا اين نخستين مدلي است كه به ذهن هر فرد مي‌رسد؛ براي اين كار بايد محصولي فيزيكي و قابل ارسال توليد كنيد و آن را به‌صورت آنلاين به فروش برسانيد. براي فروش محصول نيز مي‌توانيد از فروشگاه اينترنتي خودتان استفاده كنيد، آن را در يكي از سايت‌هاي حراج عرضه كنيد يا به‌عنوان فروشنده‌ي شخص ثالث، محصول خود را در بازاري آنلاين (مانند وب‌سايت آمازون كه محصولات فروشندگان مختلف را براي فروش عرضه مي‌كند)، به فروش برسانيد.

مزيت‌هاي فروش محصولات به‌صورت آنلاين

فروش آنلاين محصولات (در مقايسه با فروش آنها در مكاني فيزيكي)، مزيت‌هاي فراواني دارد. نخست اينكه مشتريان مي‌توانند محصولات شما را مشاهده و بررسي كنند، بدون اينكه مجبور باشند به فروشگاه شما بيايند (البته اگر فروشگاهي داشته باشيد). به علاوه مشتري‌ها مي‌توانند تمام گزينه‌هاي موجود مانند نظرات ساير مشتريان، فهرست مواد تشكيل‌دهنده و دستورالعمل‌ها يا كاربردهاي مربوطه را مشاهده كنند. ويدئو و عكس‌هايي از محصول شما در حين استفاده و بخش سؤالات متداول نيز به مشتريان اطلاعاتي مي‌دهد كه نمي‌توان در فروشگاه‌هاي آجري و فيزيكي به دست آورد.

اشكالات فروش محصولات به صورت آنلاين

شما بايد چيزي را توليد، آن را انبار و سپس ارسال كنيد. ممكن است كالاهاي فيزيكي خراب شوند و توليد، انبار كردن و ارسال آنها نيز كار وقت‌گيري است. پس از ارسال نيز مشكل كالاهاي مرجوعي پيش مي‌آيد. كنترل موجودي كالاهاي فيزيكي، چالش بزرگي است. اگر كالاي زيادي توليد كنيد و كالاهايتان خراب شود، ضرر مي‌كنيد. اگر خيلي كم توليد كنيد و موجودي‌تان تمام شود، فروش‌هاي بالقوه‌تان و شايد مشتري‌هاي خود را از دست بدهيد كه براي تأمين كالاي خود، به سراغ منبع مورد اطمينان‌تري مي‌روند.

مطالب پيشنهادي از سراسر وب

 

فروش خدمات به صورت آنلاين

مدل هاي كسب و كار اينترنتي - فروش خدمات به صورت آنلاين

فروش خدمات: خدمات را به خوبي مي‌توان به صورت آنلاين، خريد و فروش كرد. دو روش اصلي فروش اينترنتي خدمات عبارت است از:

۱. استفاده از وب‌سايت به‌عنوان ابزار فروش: در اين روش، كسب و كاري آفلاين، از وب‌سايت خود به‌عنوان ابزاري براي فروش خدماتي استفاده مي‌كند كه به‌صورت آفلاين ارائه مي‌شود. بسياري از كسب و كارهاي آفلاين، از اينترنت به‌عنوان ابزار فروش خدمات خود استفاده مي‌كنند. در اين حالت، وب‌سايت بيشتر شبيه بروشوري براي كسب و كار شما عمل مي‌كند. براي مثال، مي‌توانيد نجار، دندانپزشك يا وكيلي را از طريق وب‌سايت او بيابيد (و ارزيابي كنيد). اشتراك همه‌ي اين كسب و كارها اين است كه تمام خدمات آنها را به‌صورت فيزيكي و آفلاين دريافت مي‌كنيد.

۲. استفاده از وب‌سايت به‌عنوان ويترين: در اين روش، خدمات به صورت اينترنتي به فروش مي‌رسند و عرضه مي‌شوند. نمونه‌هايي از اين خدمات، شامل بازاريابي اينترنتي، خدمات مسافرتي و سرگرمي است. فروش و عرضه‌ي تمام اين موارد از طريق سِروِر فروشندگان انجام مي‌شود.

مزيت‌هاي فروش اينترنتي خدمات

جذب مشتري از طريق وب‌سايتي كه به خوبي طراحي و براي آن تبليغات شده، بسيار كم‌هزينه‌تر از استفاده از روش‌هاي سنتي و آفلاين است. در اين روش، مشتريان اطلاعات زيادي در مورد محصول شما دريافت مي‌كنند و مجبور نيستند براي بررسي گزينه‌هاي موجود به محل شما بيايند. هميشه وب‌سايت‌هايي كه به خوبي طراحي شده‌اند و داراي محتواي زيادي هستند، عملكرد بهتري از رقباي ضعيف‌تر دارند. صرف‌نظر از اينكه وب‌سايت شما بروشوري براي كسب و كارتان باشد يا ويتريني براي نمايش محصولات و خدمات شما، راه‌اندازي اين مدل كسب و كار، سريع‌تر و آسان‌تر از فروش محصولات و خدمات به صورت سنتي است.

اشكالات فروش اينترنتي خدمات

در اين مدل كسب و كار اينترنتي، سطح بالايي از رقابت وجود دارد، به‌ويژه براي كلمات كليدي خاص. براي مثال، اگر شما لوله‌كشي در تهران باشيد، به سختي مي‌توانيد در نتايج جست‌وجو براي كلمه‌ي كليدي «لوله‌كش تهران»، در رتبه‌ي بالايي قرار بگيريد، زيرا با جست‌وجوي اين كلمه‌ي كليدي در گوگل، بيش از صدها هزار نتيجه نمايش داده مي‌شود. به همين دليل، بايد به دنبال استفاده از طرح بازاريابي محتواي تهاجمي باشيد. از آنجا كه به‌طور كلي، فرصت ايجاد رابطه‌اي حضوري با مشتري را نمي‌يابيد، ايجاد وبلاگي جذاب همراه با نمايش ويدئو، نقش مهمي در اين مدل كسب و كار اينترنتي ايفا مي‌كند. نمونه‌هايي از فروشندگان خدمات اينترنتي شامل وب‌سايت‌هاي نمايش آنلاين ويدئو، ارائه‌ي خدمات ميزباني وب، بازاريابي ايميلي، فروش بليط هواپيما و ارائه‌دهندگان خدمات محلي آفلاين است.


مقاله مرتبط: ۵ توصيه اوليه براي پول درآوردن از فضاي آنلاين

فروش اطلاعات به صورت آنلاين

مدل هاي كسب و كار اينترنتي - فروش محصولات اطلاعاتي

فروش اطلاعات: معمولا طراحان مرتبط با سبك زندگي و بازاريابان اينترنتي، اين مدل كسب و كار را انتخاب مي‌كنند. به‌طور معمول، در زمان فروش محصولات يا خدمات، تنگنايي به وجود مي‌آيد؛ اغلب صاحبان كسب و كار، حداكثر تا ميزان محدودي فروش دارند و بدون ايجاد تغيير در كسب و كارشان (از طريق استخدام كاركنان بيشتر، خريد تجهيزات بيشتر و غيره) نمي‌توانند ميزان فروش خود را افزايش دهند، ولي در مورد محصولات اطلاعاتي، چنين محدوديتي وجود ندارد و تنها عامل محدودكننده‌ي ميزان فروش، ظرفيت سرور ميزبان وب شماست (يعني حجم اطلاعاتي كه مي‌توانيد در وب‌سايت خود نمايش بدهيد و تعداد كاربراني كه مي‌توانند از وب‌سايت شما بازديد كنند).

در اين روش، محصولات منحصرا به صورت الكترونيكي و خودكار عرضه مي‌شوند. پرداخت‌ها و صدور صورت‌حساب‌ها نيز به صورت خودكار و توسط سبد خريد و دروازه‌ي پرداخت انجام مي‌شود و محدوديتي در تعداد تراكنش‌هايي كه در طول شبانه‌روز پردازش مي‌شود، وجود ندارد.

فروش اطلاعات را مي‌توان به دو دسته تقسيم كرد:

۱. فروش اطلاعات قابل دانلود: رايج‌ترين محصول قابل دانلود، كتاب الكترونيك است و در قيمت‌هاي گوناگوني عرضه مي‌شود. ساير محصولات قابل دانلود، شامل فايل‌هاي صوتي (MP3)، ويدئويي (MP4) و متني است. معمولا در دوره‌هاي آموزشي كه قيمت‌هاي بالاتري دارند، تركيبي از فايل‌هاي پي‌دي‌اف و صوتي و ويدئويي ارائه مي‌شود.

۲. دريافت حق عضويت در وب‌سايت‌ها: برخي وب‌سايت‌ها، خدماتي شامل امكان دسترسي به روزنامه، مجله يا مقالات را ارائه مي‌دهند و برخي نيز وب‌سايت‌هايي كامل با فايل‌هاي ويدئويي و صوتي و انجمن‌هايي تعاملي هستند و براي استفاده از تمام خدمات آنها بايد در آن وب‌سايت‌ها عضو شويد. اين وب‌سايت‌ها معمولا به صورت ماهانه يا سالانه، مبلغي را به‌عنوان حق عضويت دريافت مي‌كنند. گاهي اين وب‌سايت‌ها به صورت خودكار، مقدار معيني مطلب و محتوا (مانند درس‌هايي از دوره‌اي آموزشي) را در طول دوره‌ي زماني معيني به هر يك از اعضاي جديد ارائه مي‌دهند. هدف از اين روشِ «قطره‌اي»، جلوگيري از غرق كردن مشتركان جديد با حجم زيادي از محتوا و وادار كردن آنها به پرداخت حق عضويت براي دوره‌ي زماني طولاني‌تري است.

مزيت‌هاي فروش اينترنتي اطلاعات

مدلي كه بسياري از فروشندگان اين خدمات آنلاين، براي ارائه‌ي اطلاعاتِ‌ مداوم از آن استفاده مي‌كنند، مدلي از صدور صورت‌حساب‌هاي دوره‌اي است. با صدور صورت‌حساب‌هاي ماهانه يا سالانه، براي دستيابي به موفقيت، به تعداد بسيار كمتري از مشتريان نياز خواهيد داشت. در اين مدل كسب و كار اينترنتي، پس از ايجاد محصول، براي تعمير و نگهداري سيستم به زمان بسيار اندكي نياز داريد. از آنجا كه اين مدل مقياس‌پذير است، به راحتي مي‌توانيد بدون مواجهه با دشواري‌هاي رايج در كسب و كارهاي فروش محصولات و خدمات به تعداد زيادي از خريداران خدمات ارائه دهيد.

اشكالات فروش اينترنتي اطلاعات

بيشتر فروشندگانِ اطلاعات در انتقال ارزش واقعي اطلاعاتي كه به فروش مي‌رسانند، با مشكل مواجه هستند؛ با وجود اطلاعات رايگان فراواني كه به صورت آنلاين در دسترس عموم قرار گرفته است، متقاعد كردن كاربران براي پرداخت بهاي اطلاعات و محتواي شما كار دشواري است. علاوه بر آن، به‌راحتي مي‌توان محتواي ديجيتالي را كپي و سرقت كرد؛ بنابراين بايد به دنبال راهي براي حفاظت از محتواي خود و جلوگيري از سرقت آن باشيد.


مقاله مرتبط: ۵ مهارت ضروري براي راه‌اندازي كسب و كار آنلاين

نكته‌اي در مورد فروش اينترنتي اطلاعات

مردم تمايلي ندارند براي اطلاعات قديمي پولي بپردازند. در بيشتر موارد، مطالبي كه ارا‌ئه مي‌دهيد بايد مشكلي جاري و حل‌نشده را حل كند؛ بنابراين هميشه به بهترين روش براي انجام كارها فكر كنيد. دانستن اينكه چگونه مي‌توان كاري دشوار يا گيج‌كننده را انجام داد، مبناي خوبي براي توليد محصولي اطلاعاتي است. هرگز تصور نكنيد مردم حاضرند براي اطلاعاتي كه شبيه مطلبي معمولي است، پولي بپردازند. مطلب شما بايد جامع و كامل باشد و مشكلي واقعي را حل كند.

آنچه هر كسب و كار اينترنتي به آن نياز دارد

صرف‌نظر از اينكه چه مدل كسب و كار اينترنتي انتخاب مي‌كنيد، به يك استراتژي محتوا نياز داريد. بدون داشتن محتوايي منسجم در وب‌سايت خود، هرگز نمي‌توانيد ترافيك موتورهاي جست‌وجو را به سايت خود جذب كنيد و مشتريان بالقوه نيز به اطلاعاتي كه براي انجام خريدي آگاهانه نياز دارند، دست نخواهند يافت و احتمالا هرگز خريدي از شما نخواهند كرد.

 

مدل كسب و كار اينترنتي انتخابي شما چيست؟

مدل هاي كسب و كار اينترنتي

بياييد به مثال دستور پخت مايع ماكاروني خوشمزه برگرديم. چه مدل كسب و كاري را براي عرضه‌ي آن انتخاب خواهيد كرد؟

فروش محصول: شما مي‌توانيد مايع ماكاروني خوشمزه‌ي خود را در حجم بالايي توليد، بسته‌بندي و انبار و به دوستداران ماكاروني در سراسر كشور ارسال كنيد. مي‌توانيد محصول خود را در اندازه‌ها (يك‌نفره، خانواده، مهماني)، مزه‌ها (با گوشت، ادويه‌دار، اُرگانيك) و سبك‌هاي گوناگون (فقط مايع ماكاروني، همراه با رشته‌هاي ماكاروني، همراه با مخلوط ادويه‌ي خشك) ارائه دهيد. شما بايد كارخانه‌اي راه‌اندازي كنيد يا توليد محصول خود را به كارخانه‌ي ديگري بسپاريد. در هر صورت، انجام اين كارها هزينه‌بر است و بايد به درگاه پرداخت اينترنتي، حمل‌كننده‌ي كالا، توليد، شكايات و مرجوعي كالا نيز فكر كنيد.

فروش خدمات: دستور پخت ويژه‌ي شما مي‌تواند در يك شركت تهيه‌ي غذاي ايتاليايي مورد استفاده قرار بگيرد يا مي‌توانيد با استفاده از وب‌سايتي كه به صورت بروشوري براي كسب و كار تهيه‌ي غذاي شما عمل مي‌كند، براي آن بازاريابي كنيد يا به رستوران‌ها، خدمات آموزش داخلي ارائه دهيد. شايد هم بتوانيد به افرادي كه قصد دارند پخت ماكاروني اصيل و خوشمزه را ياد بگيرند، آموزش‌هايي ارائه دهيد. راه‌اندازي چنين كسب و كاري، ساده‌تر و كم‌هزينه‌تر از توليد محصول فيزيكي و واقعي است و متمايز كردن آنچه ارائه مي‌دهيد از طريق فروش خدمات، آسان‌تر است.

فروش محصول اطلاعاتي: اين روش، ساده‌ترين (و بنابراين كم‌استرس‌ترين) گزينه است. مي‌توانيد كتاب الكترونيكي ساده‌اي بنويسيد و در آن، روش پخت و مواد تشكيل‌دهنده‌ي مايع ماكاروني خود را توضيح دهيد يا يك سايت عضويت آشپزي كامل راه‌اندازي و در آن از ويدئوها و انجمن‌هاي گفت‌وگوي اعضا استفاده كنيد و با افزايش تعداد اعضاي سايت، مطالب آموزشي موجود در آن را گسترش دهيد.

 

منبع : چطور



:: برچسب‌ها: مدل هاي كسب و كار اينترنتي,كسب و كار اينترنتي,مدل هاي كسب و كارهاي آنلاين ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ
  1. ستفاده از خبرنامه

يك خبرنامه ايميلي كه به طور منظم به مشتركان فهرست ايميل ماركتينگ ارسال مي كنيد، روش بسيار خوبي براي گرم نگه داشتن تنور فروش است. شما مي توانيد محتواي خبرنامه خود را از مطالب وبلاگ خودتان و يا حتي از ساير سايت هاي فعال در حوزه فعاليت تان انتخاب كنيد.

با ارسال منظم يك خبرنامه سودمند مي توانيد شهرت خود به عنوان يك متخصص مجرب در حوزه فعاليت تان را تثبيت كرده و رابطه خود با مشتركان تان را تقويت كنيد. از آنجايي كه به طور مرتب محتواي رايگان و باكيفيت ارسال مي كنيد، مشتركان شما به بازكردن و خواندن ايميل هاي شما عادت خواهند كرد و اين عادت، تاثير خود را در نرخ بازشدن و نرخ كليك ايميل هاي فروش-محور شما نشان خواهد داد.

 

  1. ارسال سلسله وار ايميل هاي سريالي

يك روش ديگر براي تعامل با فهرست مشتركان بازاريابي ايميلي، ارسال سلسه وار ايميل هاي سريالي يا قطره اي (يك مجموعه از ايميل هايي كه به صورت خودكار و بر طبق يك زمان بندي مشخص، پشت سر هم ارسال مي شوند) است.

به عنوان مثال، مي توانيد در يك صفحه از سايت خود (صفحه فرود) شركت در يك دوره رايگان ايميلي درباره موضوعي كه به حوزه فعاليت تان ارتباط دارد را به مخاطبان خود پيشنهاد كنيد. هر فردي كه در فهرست شما ثبت نام كند، به طور خودكار اين سلسله ايميل ها را به طور مرتب در طي چند ايميل و در طول چند روز، چند هفته يا ماه دريافت خواهد كرد.

مزيت اين مجموعه سلسله وار نسبت به خبرنامه اين است كه مجبور نمي شويد كه هربار محتواي جديدي را تهيه كنيد؛ محتواي مورد نظر را يكبار توليد مي كنيد، آن را قطعه بندي مي كنيد و با انجام تنظيمات لازم، آن محتوا بر طبق برنامه زمان بندي مورد نظر شما به شكل خودكار براي مشتركان جديدتان ارسال خواهد شد.

بهتر است كه دو صفحه فرود طراحي كنيد؛ يكي براي يك خبرنامه ايميلي و ديگري براي يك دوره رايگان. سپس مخاطبان خود را به هر دو هدايت كنيد و ببينيد كه كدام يك نرخ تبديل بيشتري دارد. مخاطبان شما متفاوت هستند، بنابراين هميشه بهتر است كه امتحان كنيد تا ببينيد كه چه چيزي براي شخص شما و كسب و كارتان موثرتر واقع مي شود.

از اين طريق هم مشابه با ارسال خبرنامه، ارزش آفريني مي كنيد و به علاوه، مرتباً و به درخواست مستقيم خود مشترك در معرض ديد او قرار مي گيريد.

 

  1. اطلاع رساني درباره پيشنهادهاي ويژه

يكي از روشهاي نسبتاً سنتي در ايميل ماركتينگ، اطلاع رساني به مشتركان درباره پيشنهادهاي ويژه اي است كه به خاطر تعطيلات يا ايام خاصي از سال ارائه مي كنيد. مثلاً مي توانيد فروش آخر سال، فروش تابستانه و فروش ويژه اي كه به خاطر تخليه انبار انجام مي دهيد را از طريق ايميل به اطلاع مشتركين ايميل ماركتينگ خود برسانيد. به علاوه، مي توانيد روزهاي خاصي مانند روز مادر را به آنها يادآوري كنيد، يا حتي يك ايميل تبريك سالروز تولد براي آنها ارسال كنيد كه حاوي يك كد تخفيف است.

 

  1. ارائه تخفيف هاي مخصوص مشتركان فهرست ايميل ماركتينگ

چه يك خبرنامه معمولي براي مشتركان خود ارسال مي كنيد، يا مجموعه اي از ايميل هاي سريالي، يا ايميل اطلاع رساني براي پيشنهادهاي ويژه، در هر صورت و در همه آنها مي توانيد يك كد تخفيف قرار بدهيد تا انگيزه خريد مشتركان شما تقويت شود.

امكان ايجاد كدهاي تخفيف منحصر به فرد براي تك تك مشتركان وجود دارد، اما بهتر است كه از يك كد تخفيف براي همه مشتركان استفاده كنيد و براي استفاده از آن محدوديت زماني تعيين كنيد. ضمناً روي اين محدوديت زماني در ايميل خود تاكيد كنيد.

اين پيشنهاد محدود دو مزيت دارد: اول اينكه مانع استفاده چندباره از كد تخفيف در آينده مي شود و دوم، يك حس اضطرار ايجاد مي كند كه مشتركان فهرست بازاريابي ايميلي شما را ترغيب مي كند تا به جاي صبر كردن، همين الآن دست به كار شوند و چيزي را خريداري كنند.

 

  1. اطلاع رساني درباره مسابقات و هدايايي كه از طريق رسانه هاي اجتماعي ارائه مي كنيد

شما مي توانيد از فهرست ايميل ماركتينگ خود براي تقويت حضورتان در رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد. مثلاً فرض كنيد كه به منظور جذب ترافيك به صفحه فرود سايت و افزايش مشتركان فهرست ايميل ماركتينگ تان روي تبليغات سرمايه گذاري كرده ايد، اما تعداد دنبال كنندگان شما در رسانه هاي اجتماعي به ميزان مطلوب نيست. براي افزايش دنبال كنندگان تان در رسانه هاي اجتماعي مي توانيد مسابقه، قرعه كشي يا پيشنهادات خاصي كه در رسانه هاي اجتماعي قرار مي دهيد را از طريق ايميل به اطلاع مشتركان فهرست بازاريابي ايميلي خود برسانيد.

اين استراتژي يك كانال ديگر را نيز براي افزايش تعامل مشتركان فهرست ايميل تان در اختيار آنها قرار مي دهد و نه تنها باعث مي شود كه آن مشتركين زودتر به قسمت هاي انتهايي قيف فروش برسند، بلكه اين امكان را نيز به وجود مي آورد كه آن پيشنهادات و مسابقات را به اطلاع دوستان و دنبال كنندگان خود هم برسانند و به عبارتي براي شما بازاريابي دهان به دهان (word of mouth) انجام بدهند. از اين طريق برند خود را در معرض ديد افراد بيشتري قرار مي دهيد و آنها را وارد قيف فروش خود مي كنيد.

آيا شما هم در كسب و كار خود از ايميل ماركتينگ استفاده مي كنيد؟ لطفاً ايده ها و نظرات خود درباره اين مطلب از مجموعه مطالب آموزش ايميل ماركتينگ را با ما در ميان بگذاريد.

منيع : گويا آي تي



:: برچسب‌ها: ايميل ماركتينگ,بازاريابي ايميلي,استراتژي ايميل ماركتينگ,افزايش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

با استفاده روز افزون تمامي مردم جهان از اينترنت جهت خريد و فروش، بازاريابي اينترنتي به يك صنعت پر درآمد تبديل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امريكا در سال 2015 مبلغ 59.82 ميليارد دلار براي بازاريابي اينترنتي هزينه شده است كه اين مبلغ تا سال 2020 به 113.18 ميليارد دلار هم خواهد رسيد. اين ارقام ميزان اهميت بازاريابي اينترنتي را در كشوري كه خود به وجود آورنده اينترنت بوده است بيان مي كند. من در اين مقاله قصد داريم با نگاهي اجمالي، شما را با عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي آشنا كنم.

بازاريابي محتوا

بيش از 72% از بازارياب ها بيان مي كنند كه توليد محتوايي مرتبط با موضوعي كه آن را بازاريابي مي كنند يكي از بهترين تاكتيك هاي قابل استفاده در بازاريابي اينترنتي است. 63% از شركت هايي كه داراي فروش بالا هستند از وبلاگ هايي با محتوا هاي مرتبط استفاده مييكنند و 93% از تجارت هاي موفق در شبكه هاي اجتماعي بسيار فعال هستند.

اگر شما از محتوايي مرتبط و بسيار خوب براي وب سايت تجارت خود استفاده كنيد. كاربران بيشتري به سايت شما مرجعه مي كنند. از اجناس و خدمات شما بيشتر استفاده مي كنند و در نتيجه شما در دنياي مجازي معروف تر خواهيد شد. اگر شما براي وب سايتتان وبلاگي داريد، واقعا به محتوايي كه در آن مي گذاريد توجه كنيد.

بازاريابي اينترنتي

توليد محتواي تصويري:

” يك تصوير بيش از هزار لغت حرف مي زند” اين ضرب المثل انگليسي واقعا در بازاريابي اينترنتي درست است. استفاده كردن هرچه بهتر و بيشتر از عناصر غير متني مانند عكس، فيلم و صوت مي تواند مطالب شما را كاربر پسند كند. تحقيقات نشان مي دهد كه كاربران بيشتر مايل هستند فيلمي تبليغاتي راجع به كالايي ببينند تا يك صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتواي شما طوري تنظيم شده باشد كه عكس و فيلم بيشتري داشته باشدف شما در بازاريابي اينترنتي موفق تر خواهيد بود.

حتما بخوانيد  روش هاي كسب درآمد از وردپرس

بازاريابي از طريق شبكه هاي اجتماعي:

درصد بسياري بالايي از تصميماتي كه مردم راجع به خريد كالايي و يا استفاده از خدمتي مي گيرند از روي حرفي است كه دوستان و آشنايان شان زده اند. پس براي تاثير گزاري بر روي مشتريانتان بايد اول بر روي خانواده و دوستان آنان تاثير بگزاريد! و اين مهم تنها با فعاليت بسيار زياد شما در شبكه هاي اجتماعي امكان پذير است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اينستاگرام رتبه اول در جذب مشتري و بعد از آن فيس بوك و تلگرام رتبه هاي بعدي را دارند. اگر مي خواهيد در تجارت خود فعال باشيد و از بازاريابي اينترنتي بهرمند شويد، حداقل در يكي شبكه هاي اجتماعي فعال باشيد.

بازاريابي اينترنتي و دستگاه هاي جديد:

بسياري از كاربران اينترنتي از موبايل،تبلت و يا لپ تاپ هاي خود استفاده مي كنند. شما بايد وب سايت خود را طوري طراحي كنيد كه در هر وسيله اي زيبا و كارآمد باشد. اين كار شما را قادر مي سازد تا بازاريابي خود را گسترش دهيد در غير اين صورت گروه بزرگي از مشتريان آينده خود را از دست خواهيد داد.

كلام آخر:

بازاريابي اينترنتي با سرعت زيادي در حال رشد است. اگر مي خواهيد جان دوباره اي به تجارت خود ببخشيد، حتما بايد فعاليت هاي اينترنتي خود را گسترش دهيد تا بتوانيد مشتريان زيادتري را به خود جذب كنيد. براي اينكه بتوانيد با رقباي خود در دنياي مجازي رقابت كنيد بايد يك تيم حرفه اي از بازاريابان و طراحان سايت را استخدام كرده تا قدم به قدم همراه شما باشند و تجارت شما را به بهترين صورت به مشتريان شما معرفي كنند.

منبع : آويناوب



:: برچسب‌ها: بازاريابي اينترنتي,آموزش بازاريابي اينترنتي,اصول بازاريابي اينترنتي ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

سئو در كرج

اگر شما ساكن استان البرز و شهر كرج هستيد و داراي كسب وكاري كه نيازمند ارتقا آن مي باشيد بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه خيلي از كاربران و يا مشتريان شما براي يافتن خدمات شما از طريق جستجو در گوگل اقدام مي نمايند . و آنها مي خواهند خدمات و محصولات خود را در شهر و استان خود بيابند در جستجوي خود آن را ذكر مي نمايند فرض كنيد شما دنبال شركت طراحي سايت در كرج و يا سئو در كرج هستيد مسلما چون مي خواهيد با شركت هاي كرج همكاري نماييد دبايد در جستجوي خود عبارت در كرج را ذكر نماييد تا گوگل با توجه به الگوريتم هاي خود شركت هايي را كه فعاليت آنها در زمينه سئو مي باشد و در كرج فعاليت مي نمايند را براي شما نمايش مي دهد . ولي اگر شما به جاي عبارت سئو در كرج ، عبارت سئو خالي را سرچ نماييد گوگل تمام شركت هايي كه در زمينه سئو سايت فعاليت مي نمايند را نمايش مي دهد حال فرقي نمي كند كه در كجاي ايران فعاليت مي نمايند . بنابراين ممكن است شما از نتيجه جستجو خرسند نباشيد . بنابراين براي اينكه شما بتوانيد مشتريان خود را به سمت سايت جذب نماييد و آنها را به فروش تبديل نماييد بايد به اين نكته توجه بفرماييد كه در چه كلمات كليدي بايد جايگاه كسب نماييد .

چرا سئو سايت در كرج؟

پيشنهاد بنده به شما اين است كه اگر در زمينه كاري خاصي فعاليت مي نماييد كه مي خواهيد در تمام ايران جايگاه كسب نماييد در ابتدا از كلمات راحتتر آغاز كنيد يعني چه؟فرض كنيد بنده مي خواهم در كلمه خدمات سئو جايگاه اول را كسب نمايم . چون كلمه خدمات سئو كلمه پر رقابت تري است و براي يك سايت نو پا مي تواند سخت باشد كه اين جايگاه را در زمان كم كسب نمايد بهتر است در فاز اول در كلمات هم خانواده و كم رقابت تر جايگاه كسب نمايد مانند خدمات سئو در كرج ، پس از كسب رتبه اول در اين كلمه ديگر راحتتر مي تواند در كلمه خدمات سئو جايگاه كسب نمايد .توصيه من به شما اين است كه در حوضه اي كه فعاليت مي نماييد حتما در كرج رتبه اول را كسب نماييد تا بتوانيد بازار كاري خود را در استان خود بدست آوريد و بر اعتبار و محبوبيت خود نيز بيافزاييد .

شركت هاي ارائه دهنده خدمات سئو در كرج

شركت هاي زيادي هستند كه در زمينه سئو در كرج فعاليت مي نمايند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه سئو سايت فرآيندي حساس و تخصصي مي باشد برخلاف چيزي كه بعضي از شر كتها و سئو كاران به آن معتقد هستند . و سئو را كاري راحت و حتي گاهي بي ارزش تلقي مي كنند و همچنان آن را يك ليستي از فعاليت هاي تكراري در نظر مي گيرند ، در حالي كه سئو سايت امروزي چيزي فرا تر از اين فعاليت هاي تكراري مي باشد در واقع سئو سايت امروزه برگرفته از آناليز و بررسي دقيق مي باشد .

مشاور سئو در كرج

يكي ديگر از خدماتي كه يك سئو كار در كرج مي تواند به شما ارائه دهد مشاوره در زمينه سئو مي باشد . اگي مي خواهيد سئو سايت خود را به يك سئو كار واگذار كنيد ۲ راه پيش روي شما مي باشد

واگذار كردن پروژه سئو سايت به سئو كار . كه در اين روش ديگر شما در گير فعاليت هاي سئو سايت خود نخواهيد بود و شركت هاي سئو كار در كرج تمام فعاليت هاي لازم براي سئو سايت شما را انجام خواهند داد و شما را به جايگاه خواهند رساند در اين زمينه اصولا شما هزينه را پس از رسيدن به جايگاه پرداخت مي نماييد اما نكته قابل توجه در اين زمينه اين است كه اصولا شركت هاي سئو در كرج تضمين ماندگاري به شما نخواهند داد و يا تضمين را در قبال پرداخت هزينه به شما خواهند داد . مشكلي كه در اين زمينه وجود دارد وابستگي شما به شركت هاي سئو كار مي باشد و اينكه سئو يك فرايند مداوم مي باشد و اگر رها شود ممكن است جايگاه خود را از دست بدهيد .اما در مشاور سئو شرايط متفاوت مي باشد شما مي توانيد در سازمان و شركت خود فرآيند سئو را دنبال نماييد واز تجربيات يك سئو كار در محيط كار خود بهره مند شويد . كه اگر مي خواهيد در اين زمينه بيشتر آشنا شويد مشاور سئو را حتما مطالعه نماييد

منبع : آويناوب



:: برچسب‌ها: سئو سايت,سئو در كرج,سئوي سايت در كرج,سئو حرفه اي در كرج,شركت سئو در كرج,خدمات سئو در كرج ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

‌امروزه ‌نباید ‌بازاریابی ‌را ‌به ‌مفهوم ‌قدیمی ‌آن ‌یعنی ‌فروش ‌- ‌معرفی ‌محصول ‌و ‌فروش ‌- ‌در ‌نظر ‌آورد، ‌بلکه ‌باید ‌به ‌مفهوم ‌نوین ‌آن ‌یعنی ‌برآوردن ‌نیازهای ‌مشتری، ‌توجه ‌کرد. ‌اگر ‌بازاریاب ‌بتواند ‌نیازهای ‌مشتری ‌را ‌درک ‌کند، ‌محصولاتی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌بازار ‌مصرف ‌ارایه ‌نماید ‌که ‌از ‌بالاترین ‌ارزش ‌برخوردار ‌باشند ‌و ‌قیمت ‌گذاری، ‌توزیع، ‌ترویج ‌و ‌تبلیغ ‌را ‌به ‌روشی ‌کارساز ‌انجام ‌دهد، ‌به ‌طور ‌حتم ‌محصولات ‌به ‌راحتی ‌به ‌فروش ‌خواهند ‌رفت.

در بازاریابی اینترنتی روش ها و مدل های مختلفی برای انجام تبلیغات مورداستفاده قرارگرفته است. که در این جا به معرفی مهم ترین آن ها می پردازیم

1 - پست الكترونیك:

استفاده از پست الكترونیك دارای تاریخچه طولانی تری است. تبلیغات در بازاریابی اینترنتی  از طریق بنرها، خرده سایت ها و موتورهای جستجو تكنیك هایی هستند كه تنها در محیط وب عملی هستند اما پست الكترونیك زیرمجموعه فناوری های اینترنتی بوده و ســــال ها قبل از وب مورداستفاده قرار می گرفته است (البته باید متذكر شد كه بعداز اختراع وب، فرستادن پست الكترونیك از طریق آن نیـــز طراحی گردید).با این حال، به كارگیری پست الكترونیك برای تبلیغات در بازاریابی اینترنتی در سالهای اخیر و با افزایش تعداد كاربران اینترنت موردتوجه قرار گرفته است.

2 - خرده سایت ها:

خرده سایت ها عبارتند از پنجره های كوچكی (كوچك تر از اندازه معمولی پنجره مرورگر) كه هنگام جستجوی فرد در اینترنت ناگهان بر روی صفحه نمایش گر ظاهر شده و حاوی نوشته ها و تصاویر تبلیغاتی هستنــد. این نوع از تبلیغات در بازاریابی اینترنتی به پنجره هـای جهنده نیز معروف هستند.

در خرده سایت ها ممكن است از فناوری ها و تكنیك های پیشرفته رسانه ای استفاده گردد و یا ممكن است فقط دربردارنده متن باشند. از آنجا كه این نوع تبلیغات بدون اجازه و خواست كاربران ظاهر می گردند و ممكن است مورد انتقاد قرار گیرند. با این حال، به طور گسترده در بازاریابی اینترنتی مورداستفاده قرار می گیرند و نرخ كلیك كاربران بر روی آن هانیز معمولاً بالا است.

3 - موتورهای جستجو:

در موتورهای جستجو، بعد ازآن كه كاربر موضوع مورد جستجوی خود را در فرم مخصوصی كه برای این كار تعبیه شده است را وارد می كند، لیستی از پایگاه های اینترنتی كه دربردارنده موضوع موردنظر كاربرهستند بـــرای او جمع آوری می شود.

پایگاه های اینترنتی نظیر گوگل مثالی از موتورهای جستجو هستند. این موتورها معمولاً این امكان را به دارندگان پایگاه های اینترنتی می دهند تا مشخصات پایگاه خود را به بانك اطلاعاتی آن ها اضافه كنند.

- تعداد دیگری ازپایگاه ها مانند یاهو با استفاده از روش های دستی پایگاه های موجود در اینترنت رامورد بررسی قرار داده و بعداز ارزیابی، هریك را در دسته بندی های خاص در بانك اطلاعاتی  خود كه از قبل طراحی كرده اند، قرار می دهند. لذا هنگامی كه كاربر كلمه خاصی را درفرم جستجوی این پایگاه ها وارد می كند نتایجی كه برای او آورده می شود براساس بانك اطلاعاتی است كه این پایگاه آن را ایجاد كرده است و نه براساس جستجوی خودكار دراینترنت. این پایگاهها به دارندگان پایگاه های اینترنتی این امكان را می دهند تا مشخصات پایگاه خود را به بانك اطلاعاتی آنها اضافه كنند، البته با این تفاوت كه این دسته از موتورهای جستجو قبل از اضافه كردن، پایگاه اینترنتی را ارزیابی كرده و درصورت تایید، آن را به بانك اطلاعاتی خود اضافه می كنند. لذا مدت زمانی كه طول می كشد تا مشخصات یك پایگاه به این موتورها اضافه شود ممكن است حتی تا چند ماه طول بكشد. یاهو هم چنین دارای یك بانك اطلاعاتی پیشرفته هست كه برای اضافه كردن پایگاه های اینترنتی به آن مبالغی را از صاحبان این پایگاه ها اخذ می كند.
 


:: برچسب‌ها: بازاریابی اینترنتی,تبلیغات در بازاریابی اینترنتی, مدل های تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

بسیاری از کارشناسان حرفه ای کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی، بازاریابی رایانامه ای را یکی از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی می‌دانند. شما با استفاده از این روش می‌توانید بدون صرف هزینه های بازاریابی، با مشتریان بالقوه خود در سراسر جهان ارتباط برقرار نمایید.

همانند سایر روش‌های بازاریابی، این روش نیز دارای قوانین خاص خود می‌باشد. در این روش، قبل از هر چیز باید به اندازه کافی نشانی‌های ایمیل افراد را جمع آوری نمایید.

سپس به صورتی که در این مقاله توضیح داده شده است، اقدام به بازاریابی از طریق ایمیل نمایید. نکاتی که در اینجا توضیح داده شده است بخش عمده‌ای از مهارت‌های بازاریابی از طریق ایمیل را به شما آموزش خواهد داد.

۱. شناخت خوانندگان

خوانندگان ایمیل خود را بشناسید. چه کسی را می‌خواهید با متن ایمیل خود جذب کنید؟ مطالب خود را به صورت خاص بنویسید و بر روی خوانندگانی که هدف اصلی شما هستند تمرکز کنید.

۲. داشتن هدف مشخص

انتظار دارید خوانندگان ایمیل شما چه عملی انجام دهند؟ آمدن به یک سمینار علمی یا خرید یکی از محصولات یا خدمات شما؟ تا زمانی که یک هدف کاملاً واضح نداشته باشید با ارسال ایمیل وقت مردم را هدر ندهید!

۳. رسیدن به دید مشترک

به جای استفاده از کلمات تشریفاتی، تصویر واضحی از آنچه که می‌خواهید به خواننده منتقل کنید، برایش ترسیم نمایید. باید کاری کنید که خواننده ایمیل، با شما به یک دید مشترک برسد تا بتوانید عمل مورد نظرتان را از او درخواست نمایید.

۴. کمک به تصمیم‌گیری

باید بدانید که خوانندگان ایمیل شما شخصیتهای متفاوتی دارند. اگر خوانندگان، افراد متخصصی هستند، به اندازه کافی اطلاعات تخصصی در متن نامه خود بگنجانید تا آنها را در تصمیم‌گیری یاری نماید. می‌توانید چند نقل قول از افراد خبره، چند ویژگی برجسته و توضیحاتی در مورد مزایای اصلی در ایمیل خود قرار دهید.

۵. اولین پیش‌نویس نامه

هنگامی که اولین پیش‌نویس نامه خود را تهیه می‌کنید هرچه در دل دارید بیرون بریزید. هر چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد روی کاغذ بنویسید. سپس برگردید و قسمت‌های اضافی را حذف کنید. قسمت‌های اضافی عبارتند از : اطلاعات غیر اساسی، اطلاعاتی که به طور مستقیم به بازار هدف شما ارتباط ندارد و اطلاعاتی که در روند منطقی خواندن نامه وقفه ایجاد می کند.

۶. جلب توجه برای تأثیر گذاری بیشتر

قبل از نوشتن متن نامه  ابتدا یک جمله مختصر برای جلب‌توجه خواننده بنویسید. این جمله مختصر خواننده را جذب کرده و او را برای خواندن بقیه مطالب تحریک می‌کند. همچنین برای وادار کردن او به کلیک بر روی لینک مورد نظر قلاب‌هایی را برای گرفتن توجه خواننده در متن نامه بگنجانید تا حس کنجکاوی او بیشتر شود . مثلاً : «اما صبر کنید! اطلاعات بیشتری در اینجا بر ای شما داریم» یا «خوب، حالا قسمت شیرین ماجرا شروع می‌شود».

۷. اطمینان از عملکرد صحیح

هنگامی‌که نامه تهیه شده را دوباره خوانی میکنید مطمئن شوید آنچه که نوشته‌اید، نتایج مورد انتظار را به همراه خواهد داشت. تا زمانی که مطمئن نشده‌اید بر روی آن کار کنید. فراموش نکنید شما فقط یک شانس در اولین برداشت خواننده خواهید داشت. پس موقعیت را از دست ندهید.

۸. تحریک خواننده

یک تکنیک ساده در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل ارسال نامه های متوا لی با مضامین یکسان ولی با یک پاراگراف متفاوت جلب توجه کننده است . مثلاً اولین نامه را با این عنوان ارسال کنید “فقط ۶ کالای دیگر باقی مانده است… به اولین خریدار کالاهای باقیمانده یک عدد … هدیه داده می شود. “سپس پاراگراف مورد نظر را در نامه بعدی به این صورت بنو یسید “فقط ۳ کالای د یگر باقی مانده است…” و به همین صورت کالای خود را کمیاب جلوه دهید تا خواننده بر ای خرید از شما تحریک شود.

این مطلب را از دست ندهید:  نکاتی برای موفقیت در بازاریابی رستوران

۹. یادگیری مهارت بازاریابی

همواره به دنبال یادگیری مهارت عرضه محصول و ارائه پیشنهاد خرید کالایتان از طریق ایمیل باشید. داشتن مهارت بازاریابی از طریق ایمیل برای هر کسی که علاقمند به کسب و کارهای اینترنتی است بسیار ضروری است.

۱۰. استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی ایمیل

از نرم افزارهای قوی و تخصصی برای ارسال ایمیل استفاده کنید. هرچند که قابلیت ارسال ایمیل به صورت رایگان بر روی کامپیوتر شما وجود دارد اما اگر قصد بازاریابی الکترونیکی با استفاده از ایمیل دارید توصیه می‌کنیم حتماً از نرم افزارهای تخصصی این کار استفاده نمایید.

۱۱. به دست آوردن نشانی ایمیل

یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها، توانایی گرفتن ایمیل بازدیدکنندگان سایت است . این کار اولین بخش پروسه بازاریابی الکترونیکی شما خواهد بود و در طراحی سایت خود باید اولویت اصلی را به آن بدهید. با هر ترفندی که می‌توانید بازدیدکننده را راضی کنید تا آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهد. سعی کنید بر ی آنها دلیل قانع‌کننده‌ای بیاورید. مثلاً عضو‌یت رایگان برای دسترسی به مطالب رایگان و مفید یکی از دلایلی است که باعث می‌شود دیگران ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند.

۱۲. خبرنامه اختصاصی

حتماً یک خبرنامه اختصاص ی از طریق پست الکترونیکی در سایت خود داشته باشید. با این کار اولین قدم بازاریابی از طریق ایمیل را برداشته‌اید عنوانی انتخاب کنید که در نگاه اول توجه خواننده را جلب کند . یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش داشتن خبرنامه الکترونیکی و تبلیغ کالاهای جدید در آن می‌باشد.

۱۳. خروج از عضویت

همواره در ایمیل‌های خود این امکان را به خواننده بدهید تا در صورت نیاز از عضویت در خبرنامه شما خارج شود . ممکن است خواننده علاقه‌ای به مطالب شما نداشته باشد. کاری نکنید که شخص مورد نظر هر روز بدون خواندن نامه شما، با عصبانیت آنرا حذف کند.

۱۴. نامه‌های تأثیرگذار

نامه‌های فروش خود را با یک عبارت یا جمله تأثیرگذار، محکم و قوی به پایان برسانید. آن می‌تواند یک پاداش رایگان، یک تخفیف ویژه، یادآوری یک مزیت مهم، آخرین فرصت سفارش‌دهی یا مانند آنها باشد.

۱۵. گردآوری آدرس ایمیل

از هر جای ممکن همواره به دنبال جمع‌آوری آدرس ایمیل افرادی باشید که به موضوع سایت و کسب و کار شما علاقه‌مند هستند . همیشه فهرست خود را به روز کنید و تا جایی که امکان دارد به آن بیفزایید.

۱۶. جوابدهی سریع

به تمامی نامه‌های الکترونیکی در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ دهید. هیچ چیز مانند پاسخ ندادن به موقع، به نامه یک مشتری احتمالی، باعث از دست رفتن فروش نمی‌شود.

۱۷. سیستم دوره‌ای ارسال ایمیل

یک سیستم اتوماتیک ارسال دوره‌ای ایمیل برای خودتان داشته باشید. ۹۹ درصد بازدیدکنندگان در اولین بازدید از سایت شما خرید نمی‌کنند! آنها حتی در دومین بازدید هم این کار را انجام نخواهند داد. برای فروش کالای خود به آنها باید بارها و بارها با آنها تماس برقرار سازید. برای این کار، یک سر ی ۷ تا ۱۰ تایی از ایمیل‌های آموزشی در رابطه با موضوعات مورد علاقه کاربران تهیه کنید. فراموش نکنید که در بین ایمیل‌های آموزشی، نامه‌های فروش خود را نیز بر ای آن‌ها بفرستید. بطور مثال اگر از یک دوره ۷ تایی استفاده می‌کنید ۳ نامه فروش نیز در بین آنها به صورت یکی در میان ارسال کنید. این کار آمیزه‌ای از اطلاعات مفید و تبلیغات برای گرفتن نتایج بهتر است . ارسال بیش از حد نامه‌های فروش، اعتبار شما را از بین خواهد برد و نبودن نامه‌های فروش در بین ایمیل‌های آموزشی فروش محصولات شما را کم خواهد کرد.

این مطلب را از دست ندهید:  روش بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای کوچک با سرمایه کم

۱۸. نامه‌های شخصی

نامه‌های فروش خود از زبان خودتان بنویسید نه یک شرکت. شخصی بودن نامه‌های فروش تأثیر بیشتری در خواننده ایجاد خواهد کرد. از نام افراد در موضوع نامه‌های الکترونیکی خود استفاده نمایید. این کار باعث می‌شود تا توجه آنها به سرعت جلب شود و برای خواندن نامه شما تحریک شوند.

۱۹. ارسال اتوماتیک ایمیل

برای صرفه‌جویی در زمان برای بازاریابی یا تبلیغات، کسب و کار آنلاین خود را مکانیزه و سیستم ارسال ایمیل خود را اتوماتیک نمایید. بدین منظور از نرم‌افزارهای «خود پاسخگو» و مانند آنها استفاده نمایید.

۲۰. استفاده از فضای سفید

برای جلب توجه بیینندگان پیام خود، از فضای سفید بیشتری استفاده نمایید. همچنین در “خط موضوع ” می توانید از فضای خا لی بیشتری بین کلمات یا حروف استفاده نمایید.

۲۱. امضای الکترونیکی 

در انتهای تمامی ایمیل‌های خود از یک امضای الکترونیکی یکسان استفاده کنید. می‌توانید از یک عبارت تأثیر‌گذار و تبلیغاتی در انتهای ایمیل‌های ارسا لی به عنوان امضاء مختص خود استفاده کنید.

۲۲. یک راز جالب

بازاریاب‌های موفق دائماً در حال گسترش راه‌های جدیدی هستند تا اطلاعات بیشتری درباره مشتریان یا افراد مورد هدف خود بدست آورند . به تازگی یک راز جالب در این زمینه کشف شده است! وب‌سایت‌ها به تنهایی منجر به ایجاد فروش مناسب نمی‌گردند. ایمیل‌های دنباله‌دار بیشترین فروش را ایجاد می‌کنند. اگر از بازاریاب‌های حرفه‌ای کسب و کارهای آنلاین بپرسید آمارهای وحشتناکی به شما خواهند داد. در اکثر وب‌سایت‌ها بین %۰.۰۵ تا %۰.۱ بازدیدهای سایت منجر به فروش می‌گردد. یعنی از هر ۱۰ هزار نفر بازدید‌کننده حدود ۵ تا ۱۰ نفر تبدیل به خریدار می‌شود! اما استفاده از ایمیل‌های دنباله‌دار این میزان را به ۵ تا ۱۰ درصد افزایش خواهد داد.

۲۳. راههای جمع‌آوری اطلاعات تماس افراد

راه‌های مختلفی برای جمع‌آوری اطلاعات تماس افراد وجود دارد. تعدادی از این راه‌ها عبارتند از:

از بازدیدکننده بخواهید  هنگام عضویت در سایت برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و برخورداری از امکانات گسترده‌تر، از طریق یک فرم اطلاعات تماس خود را در اختیارتان بگذارد.

از کاربر بخواهید در یک نظرسنجی شرکت کند و در صورت شر کت در نظرسنجی یک هدیه رایگان به نشانی او ارسال خواهد شد. کاربر با کمال میل اطلاعات تماس خود را برای شما خواهد نوشت! در کتاب میهمانان سایت می‌توانید اطلاعات کاربر را دریافت کنید.

داشتن خبرنامه اختصاصی یک راه مؤثر است.

دانلود نرم‌افزارهای جالب یا کتاب‌های الکترونیکی رایگان را به شرط پر کردن یک فرم پیشنهاد دهید.

با کمی تفکر می‌توانید راه‌های بیشتری برای دریافت اطلاعات افراد از طریق وب‌سایت پیدا نمایید.

منبع: مدیر سبز


:: برچسب‌ها: بازاریابی ایمیلی,ایمیل مارکتینگ,بازاریابی از طریق ایمیل,آموزش بازاریابی اینترنتی,افزایش فروش محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

مهم‌ترين عامل در فروش موفق ايجاد مزيت رقابتي است. براي موفقيت در فروش، بايد مشتريان را متقاعد كنيد كه محصولات شما برتر و مطلوب‌تر از محصولات رقبا است. تمايز، كليد موفقيت در فروش است.

 

در حال حاضر مزيت رقابتي‌تان چيست؟ چه چيزي باعث مي‌شود محصول شما در ذهن مشتري برتر از هر محصول مشابه ديگري باشد؟

 

حوزه برتري شما

حوزه برتري شما چيست؟ محصول يا خدمت شما چه چيزي را به مشتري ارائه مي‌دهد كه آن را از همه جهات به مطلوب‌ترين گزينه تبديل مي‌كند؟‌ مزيت اصلي خريد و استفاده از محصول يا خدمت شما كه آن را به گزينه‌اي بهتر از محصولات رقبا تبديل مي‌كند، كدام است؟‌
مزيت رقابتي ارائه شده توسط محصول، خدمت يا شركت شما،‌ قلب همه تلاش‌هاي بازاريابي و فروش، دليل بقا و موفقيت‌تان در بازار رقابتي و كليد موفقيت شما است. به گفته پيتر دراكر «اگر مزيت رقابتي نداريد، هرچه زودتر دست به كار شويد و يكي بسازيد».
اگر از كارتان مطمئن نيستيد يا اگر محصولتان مزيت رقابتي ندارد، از خود بپرسيد: چطور مي‌توانست باشد؟ اگر بخواهم در درازمدت موفق شوم، بايد چطور باشد؟

 

ارزش‌افزوده منحصربه‌فرد

مايكل پورتر، كارشناس هاروارد در حوزه مزيت رقابتي معتقد است كه بايد «ارزش‌افزوده منحصربه‌فردي» براي مشتريان داشته باشيد.
لازم نيست از همه رقبا برتر باشيد. فقط بايد محصولي ويژه، متفاوت و ارزشمندتر به مشتريان خاص موردنظرتان ارائه دهيد.
مزيت رقابتي شما از نظر كدام مشتريان واقعا متفاوت است؟ تقريبا هر محصول يا خدمت مزاياي خاصي دارد كه آن را به گزينه بهتري براي يك گروه خاص از مشتريان تبديل مي‌كند؛ مثلا تصور كنيد كاديلاك مي‌فروشيد. مزيت رقابتي كاديلاك‌ها اين است كه اتومبيل‌هاي لوكسي هستند و تصوير ذهني مشتريان از آن، اتومبيلي با كيفيت بسيار بالا است؛ اما بايد از خود بپرسيد «اين مزيت رقابتي براي كدام دسته از مشتريان مهم است؟»

 

ويژگي‌هاي مطلوب كاديلاك براي افرادي جذاب است كه توانايي مالي خريد اتومبيل‌هاي لوكس را دارند. بازار هدف شما افرادي نيستند كه فورد، شورولت يا سوبارو سوار مي‌شوند، ‌بلكه مشتريان ثروتمندي هستند كه درآمد زيادي دارند.
بنابراين كاديلاك چه ارزش‌افزوده منحصربه‌فردي دارد كه آن را به گزينه‌اي برتر از بي.ام.دابليو، آئودي يا مرسدس بنز تبديل مي‌كند؟
براي پيشرفت در بازار رقابتي، محصولتان بايد حداقل در چهار حوزه متفاوت و برتر باشد:

 

۱. كيفيت بهتر

كيفيت توسط مشتريان تعريف مي‌شود. مشتري شما چه تعريفي از كيفيت دارد؟

 

۲. سريع‌تر و نتايج بهتر

محصول يا خدمت شما از چه طريق نتايجي سريع‌تر از محصولات رقبا ارائه مي‌دهد؟ چرا از نظر مالي و شخصي براي مشتري توجيه دارد؟ اينكه محصول يا خدمت شما نتايج و منافعي را سريع‌تر از رقبا ارائه مي‌دهد، چه تغييري در زندگي و كار مشتري ايجاد مي‌كند؟

 

۳. ارزانتر

محصول شما مي‌تواند از نظر قيمت و از نظر هزينه درازمدت مالكيت، ارزانتر از محصولات رقبا باشد. اگر ارزانتر باشد چه مفهومي براي مشتري دارد و چرا خريد با قيمت كمتر از شما به جاي خريد با قيمت بالاتر از رقبا به نفع مشتري است؟‌

 

۴. ساده‌تر يا مناسب‌تر

مشتريان تنبل هستند و هميشه محصول يا خدمتي را ترجيح مي‌دهند كه استفاده از آن راحت‌تر باشد. استفاده از محصول يا خدمت شما از كدام جهات راحت‌تر است؟ چرا راحت‌تر است؟ از چه نظر راحت‌تر است؟ چه تغييري در كار يا زندگي مشتري به وجود مي‌آورد؟ اگر همه موفقيت فروش به توانايي شما براي متمايز كردن محصول يا خدمتتان از محصولات رقبا بستگي داشته باشد تا به عنوان گزينه مطلوب‌تر ديده شود، آن‌وقت رقبايتان چه كساني هستند؟

 

نقاط قوت خود را به حداكثر برسانيد

تمام موفقيت فروش به توانايي شما براي متمايز كردن محصول يا خدمتتان از محصولات رقبا و تبديل آن به گزينه‌اي مطلوب‌تر بستگي دارد. در اين صورت، رقباي شما چه كساني هستند؟ چرا مشتريان از رقبا خريد مي‌كنند؟ چه مزيت‌‌هايي را در آن‌ها مي‌بينند؟ از چه جهاتي حس مي‌كنند محصول يا خدمت رقبا برتر از شما است؟

 

صادقانه بگوييد كه محصولات و خدمات رقبا از چه جهاتي برتر از شما است؟ چگونه مي‌توانيد مزاياي رقبا يا مزايايي كه مشتري در رقبا مي‌بيند را تقليد كنيد؟ براي معرفي محصول يا خدمت‌‌‌ به طريقي كه باعث حداكثر كردن نقاط قوت شما و تاكيد بر نقاط ضعف و آسيب‌پذيري رقبا شود، چه مي‌توانيد بگوييد يا چه كاري مي‌توانيد انجام دهيد؟

 

اغلب محصولات و خدمات مشابه هستند؛ مثل رستوران‌هايي كه غذاي مشابه ارائه مي‌دهند. در اين حالت، روش ايجاد تمايز، ارائه خدمات بهتر، گرمتر و دوستانه‌تر به مشتريان است. در بسياري از موارد، به خصوص وقتي مشتري محصول يا خدمت را كالايي مي‌داند كه همه‌جا در دسترس است، كيفيت ارائه خدمات يك مزيت رقابتي به حساب مي‌آيد كه باعث ايجاد حاشيه امن براي شما در ذهن مشتري مي‌شود.

 

گاهي همه آنچه براي جذب مشتري لازم داريد اين است كه در يك حوزه خاص و مهم از نظر او، برتر باشيد.

 

يك تمرين: پشت كارت ويزيت خود دليلي ده تا پانزده كلمه‌اي بنويسيد كه باعث مي‌شود يك مشتري مردد و بسيار آگاه به جاي خريد از ديگران از شما خريد كند.
اگر نتوانيد مزيت رقابتي خود را پشت كارت ويزيت بنويسيد، به احتمال زياد اصلا آن را نمي‌شناسيد يا نمي‌توانيد هنگام فروش از آن بهره ببريد.

 

 

منبع : مدير سبز



:: برچسب‌ها: ايجاد مزيت رقابتي,مزيت رقابتي,مزيت رقابتي چيست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

درآمد پايدار چيست؟

در كسب‌و‌كار معمولا كساني موفق‌تر هستند كه به دنبال درآمدهاي پايدار هستند. درآمدهاي پايدار معمولا زمان و انرژي زيادي از ما نمي‌گيرند. البته لازم است يك بار بايد براي راه‌اندازي سيستم، وقت و هزينه كافي اختصاص داد و بعد از اتمام كار مي توان با كمترين تلاش درآمد تكراري كسب كرد.

فرض كنيد يك تعميركار اتومبيل روزانه حداكثر مي‌تواند ۱۰ اتومبيل را تعمير كند. بنابراين درآمد او حد و مرز مشخصي دارد و همچنين پايدار نيست. اگر اين تعميركار، يك روز كار نكند درآمدي كسب نمي‌كند. حال اگر اين تعميركار بسته آموزشي كاملي درست كند كه در آن به تعميركاران ديگر تجربيات خود را آموزش دهد، مي‌تواند درآمد بسيار بيشتري داشته باشد و درآمد او پايدار است يعني يك بار كاري را انجام مي‌دهد و مدت‌ها از همان كاري كه يكبار انجام شده، سود كسب مي‌كند.

اينترنت اين امكان را فراهم آورده تا بتوانيد با كمترين هزينه، كسب‌و‌كاري پايدار راه‌اندازي كنيد. در مراحل پيشرفته‌تر، كل فرايند خريد مي‌تواند به صورت خودكار انجام شود. البته نبايد اين تصور اشتباه پيش آيد كه تمامي كارها به خودي خود انجام خواهد شد، بلكه فقط فرايند فروش اتوماتيك است و باز هم نياز به انجام كارهاي فراواني از طرف شما است. مثلا هر روز بايد به ايجاد ترافيك براي سايت بپردازيد، به ايميل‌هاي مشتريان پاسخ دهيد و …

اولين قدم براي راه‌اندازي كسب‌ و‌ كار اينترنتي و رسيدن به درآمد پايدار، داشتن يك وب‌سايت است تا بتوان از طريق آن به ارائه محصولات و خدمات پرداخت و درآمد كسب كرد.

گام هاي ابتدايي براي راه‌اندازي سايت

برپا كردن يك سايت قوي، فعال و پويا كه بتواند نيازهاي تبليغاتي و تجاري شما را تامين كند، سه گام اساسي دارد:

۱. ثبت دامنه

ابتدا بايد يك دامنه مناسب براي سايت خود انتخاب كنيد. دامين يا دامنه، همان نام سايت شما است كه در مرورگرهايي مثل كروم يا فايرفكس تايپ مي‌شود تا سايت شما نمايش داده شود. مثلا اسم سايت من modiresabz.com است. كسي كه مي‌خواهد وارد سايت شود با تايپ اين دامنه وارد سايت مي‌شود.

براي ثبت دامين يا دامنه سايت ابتدا بايد اطمينان حاصل كنيد كه اين نام قبلا توسط شخص ديگري ثبت نشده باشد. اين كار را مي‌توانيد به كمك شركتي كه در زمينه ثبت دامين فعاليت ميكند انجام دهيد. شما نمي‌توانيد يك دامنه را بخريد! دامنه‌ها فقط به صورت سالانه يا چند ساله اجاره داده مي‌شوند. بنابراين با يك بار ثبت دامنه كار تمام نمي‌شود و سال‌هاي بعد بايد با پرداخت مبلغي آن را تمديد كنيد. در غيراينصورت مالكيت آن از دست شما خارج مي‌شود و شخص ديگري مي‌تواند آن را ثبت كند.

اين مطلب را از دست ندهيد:  بازاريابي اينترنتي، مهيج‌ترين تخصص

براي اطمينان از موجود بودن نام موردنظر مي‌توانيد به سايت‌ Namecheap.com مراجعه كنيد.

در انتخاب نام دامنه به موارد زير توجه كنيد

 ۱. امكان تايپ اشتباه حداقل باشد

از نام دامنه‌اي استفاده كنيد كه افرادي معمولي با شنيدن آن بتوانند بدون اشتباه آنرا تايپ كنند و نتوان آنرا به چندين طريق مختلف نوشت.

فرض كنيد نام سايتي «زيبايي شناسي» باشد، اين نام را مي‌توان به روشهاي متفاوت تايپ كرد.

Zibayishenasi.com

Zibaeishenasi.com

Zibayishenassi.com

بنابرين نام «زيبايي شناسي»، نام دامنه مناسبي براي سايت نيست!

۲. از حروف كمتري استفاده شود

البته پيدا كردن نام دامنه كوتاه كار آساني نيست. ولي در هر صورت بايد سعي كرد از نامهاي خيلي طولاني استفاده نشود. هرچه نام دامنه كوتاه‌تر باشد تايپ آن آسان‌تر خواهد بود.

۳. به خاطر سپردن نام دامنه آسان باشد

يكي از بدترين نام‌هاي دامنه، حروف اختصاري نام يك كسب‌ و‌ كار است. مثلا فرض كنيد نام شركتي «فناوران نرم‌افزار روز» است. نام دامنه fnr.com نام مناسبي نيست، زيرا بسياري از مخاطبان نام كامل شركت اصلا برايشان مهم نيست و آن را را حفظ نمي‌كنند تا بتوانند براحتي حروف اختصاري آنرا بخاطر آورند. هرچه از واژه‌هايي استفاده كنيد كه تصويري هستند راحت‌تر به خاطر سپرده مي‌شوند. مثلا sibesabz.com به راحتي فراموش نخواهد شد چون شما تصوير يك سيب سبز را به خاطر مي‌سپاريد. همين الان آيا مي‌توانيد بدون نگاه كردن به چند خط قبلي نام شركتي كه گفتيم را به خاطر بياوريد!؟ پس كاملا واضح است كه نامي در ذهن نماند ارزشي ندارد.

دامنه‌هاي فارسي

موضوع بسيار جالبي كه اخيرا اتفاق افتاده آن است كه امكان ثبت دامنه‌هاي فارسي امكان‌پذير شده است. يعني نام سايت شما مي‌تواند مثلا «.netبازاريابي» باشد. اين امكان بسيار باارزش است، زيرا از ديدگاه موتورهاي جستجويي مانند گوگل زمينه كاري سايت كاملا مشخص مي شود و خيلي سريع‌تر مي‌توانيد به صفحات اول گوگل برسيد.

 

براي خريد دامنه فارسي كافي است در گوگل كلمات ثبت دامنه فارسي را جستجو كنيد. شركت‌هاي زيادي اين خدمات را ارائه مي‌دهند.

پسوند دامنه

نام دامنه شامل اسمي است كه شما انتخاب مي‌كنيد و همچنين پسوندي كه در انتهاي نام مي‌آيد مثل .com يا .ir يا موارد ديگر. بهتر است در صورت ممكن از دامنه‌هاي با پسوند .com استفاده كنيد زيرا اگر كسي پسوند سايت شما را فراموش كند احتمالا ابتدا .com را تست مي‌كند.

اين مطلب را از دست ندهيد:  خصوصيات مدير موفق سايت

مبلغ ثبت سالانه اغلب دامنه‌ها چيزي حدود ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

۲. اجاره هاست

پس از ثبت دامين نوبت به گرفتن فضاي وب يا اجاره هاست مي‌رسد. اگر خيلي ساده بگوييم سايت شما شامل تعدادي فايل است كه كاربر با تايپ آدرس سايت شما آن را مي‌بيند. اين فايل‌ها بايد بر كامپيوتري نگهداري شود كه به صورت شبانه‌روزي روشن باشد و به اينترنت پرسرعت متصل باشد. شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات ميزباني يا هاستينگ دقيقا همين كار را انجام مي‌دهند.

براي اين منظور بايد يكي از شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات ميزباني وب را برگزينيد. اين شركت‌ها نيز خدمات خود را به صورت سرويس ماهيانه يا سالانه ارائه ميدهند. به اين معني كه بايد هر سال بابت نگهداري فايل‌ها و اطلاعات سايت خود روي كامپيوترهاي شركت ميزبان مبلغي بپردازيد.

هزينه خدمات ميزباني به عوامل مختلفي بستگي دارد و در بازار اين خدمات مي‌توانيد طيف متنوعي از قيمت‌ها را بيابيد. از جمله مهم‌ترين عوامل تعيين‌كننده در اين قيمت‌ها، حجم فضاي وب (بر حسب گيگابايت)، پهناي باند اختصاص داده شده براي تبادل اطلاعات بين سايت شما و شبكه اينترنت (بر حسب گيگا‌بايت در ماه) و فناوري‌ها و امكانات از پيش نصب‌شده روي كامپيوتري است كه اطلاعات سايت شما روي آن قرار ميگيرد و اصطلاحا «سِروِر»  ناميده مي‌شود.

هزينه سالانه تمديد اجاره فضاي وب روي هاست و تمديد حق ثبت دامين به صورت مستقيم توسط صاحب سايت بايد پرداخت شود.

 

انواع هاست

دو نوع هاست داريم: هاست ويندوزي و هاست لينوكسي. اگر يادتان باشد گفتيم هاست يك كامپيوتر است كه اطلاعات سايت شما را نگهداري مي‌كند. اگر روي آن كامپيوتر سيستم‌ عامل ويندوز نصب شده باشد هاست ويندوزي است و اگر سيستم عامل لينوكس نصب شده باشد هاست لينوكسي است.

اگر سايت شما به زبان برنامه‌نويسي PHP نوشته شده باشد بايد از هاست لينوكسي استفاده كنيد. البته هاست‌هاي ويندوزي هم وجود دارند كه اين زبان را پشتيباني كنند.

اگر از زبان يا بهتر بگوييم تكنولوژي ASP استفاده مي‌شود بايد هاست ويندوزي تهيه كنيد. قيمت هاست‌ ويندوز معمولا گرانتر از هاست لينوكس است.

تقريبا تمام مشخصات هاست قابل ارتقا هستند. مثلا شايد در ابتداي كار شايد ندانيد كه آيا هاستي با ظرفيت ۵۰۰ مگابايت براي كارتان كافي است يا نه. شما مي‌توانيد يك هاست با ظرفيت ۵۰۰ مگابايت تهيه كنيد و هر زمان احساس كرديد نياز به ظرفيت بيشتر داريد مي‌توانيد آن را به مثلا يك گيگابايت ارتقا دهيد.

منبع: مدير سبز


:: برچسب‌ها: کسب و کار اینترنتی,کسب و کار آنلاین,کسب و کار,آموزش کسب و کار اینترنتی,راه اندازی کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

داشتن ايده پولساز كسب و كار اينترنتي علي الخصوص اگر بكر باشند مي‌تواند نقطه شروع خوبي براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي موفق باشد. در اين نوشتار با ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي آشنا خواهيد شد.

آغاز كسب و كار اينترنتي در مقايسه با سرمايه‌گذاري در شركتي كه وجود فيزيكي يا دفتري در مركز شهر دارد از ريسك بسيار كم‌تري برخوردار است. از آن‌جايي‌كه كسب و كارتان مبنايي اينترنتي دارد، شما مي‌توانيد به مشتريان بالقوه‌ي بيشتري دست پيدا كنيد و به‌صورت مجازي از هر كجا كه بخواهيد فعاليت كنيد. با برخي مهارت‌هاي ارتباطي و چندين وب‌سايت اصلي همراه با كمي دانش حفظ و نگهداري، تقريبا همه‌ي ما مي‌توانيم يك كسب و كار اينترنتي راه‌اندازي كنيم و آن را به پيش ببريم و تنها در چند روز آن‌را راه بياندازيم. آيا فكر مي‌كنيد آماده‌ايد كارآفرين اينترنتي بزرگ بعدي باشيد؟

در اين جا تعدادي ايده پولساز كسب و كار اينترنتي عالي ارائه شده است تا شما را به تفكر در مسيري درست راهنمايي كند. در حالي‌كه برخي از اين سرمايه‌گذاري‌هاي مشاع مي‌توانند درآمد جانبي خوبي را به همراه داشته باشند، ‌برخي از ايده‌هاي فهرست چندين ايده پولساز كسب و كار اينترنتي مي‌توانند نهايتا ثروت كوچكي براي‌تان ايجاد كنند.

اين شما و اين هم ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي كه همين امروز مي‌توانيد شروع كنيد!!!

۱. واسطه اينترنتي بودن مي تواند يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي باشد

online-affili

يكي از روش‌هاي حياتي براي كسب درآمد اينترنتي اين است كه واسطه شويد. يك واسطه لزوما كسي‌است كه به‌ازاي فروش محصولات براي يك شركت ديگر، حق‌العمل (كميسيون)‌ دريافت مي‌كند، چه در سايت خودشان آن محصول را به فروش برسانند يا اين كار را از طريق كانال‌هاي ديگري مانند سايت ebay‌ انجام دهند. بهترين بخش اين است كه نيازي نيست خودتان محصولي توليد كنيد، فقط محصولات ديگران را بفروشيد.

به‌عنوان مثال، واسطه‌هاي آمازون مي‌توانند پول هنگفتي از حق‌العمل به‌دست بياورند اگر روي آن كار كنند. به‌راحتي به عنوان يك شعبه‌ي فروش محصولات شركت ثبت‌نام كنيد و از لينك ارجاع مخصوص‌تان استفاده كنيد، و مي‌توانيد براي هر محصول فروخته‌شده بدون اين كه قدم از قدم برداريد حق‌العمل بگيريد. هم‌چنين، شبكه‌هاي رابطه‌اي مانند shareasale يا كليك بانك طيف گسترده‌اي از محصولات را براي ارائه دارند. برخي از اين موضوعات رقابتي مانند سلامت و شرط‌بندي مي‌تواند آدم‌ها را ميليونر كند. يك واسطه‌ي اينترنتي بودن، مي‌تواند روش عالي براي خلق يك درآمد جانبي براي شما و خانواده‌تان باشد.

۲. برند خودتان را بفروشيد

sell

برندسازي يكي از ايده هاي كسب و كار اينترنتي است كه به راحتي جواب مي دهد. اگر استعداد خلق تصاوير منحصر به‌فرد داريد، نيازي نيست به خاطر ابتكارات‌تان جنجال به پا كنيد. اگر مي‌توان به سادگي حاصل دست‌تان را بر يك محصول چاپ كرد، پس مي‌توانيد پول‌سازي كنيد. طرح‌هاي‌تان را در طيف گسترده‌اي از وب‌سايت‌ها مانند كافه‌پرس بارگزاري كنيد. اگر كسي از آنها خوش‌اش بيايد، ‌آن شركت آنها را چاپ مي‌كند و محصول را تحويل مي‌دهد. مي‌توانيد طرح‌هاي منحصر به‌فردي براي تقويم‌ها، كتاب‌ها، تي‌شرت‌ها، كيف‌ها، كلاه‌ها، كارت‌هاي خوش‌آمدگويي، يا پوسترهايي خلق كنيد و براي فروش هر كدام از آنها حق‌العمل دريافت كنيد. برخي از اين سايت‌ها عبارت هستند از Zazzle، Teespring و Lulu.

مطالب مرتبط: ۱۱ اصل حياتي كه صاحبان كسب و كارهاي كوچك بايد بدانند

۳. ساخت برنامه‌هاي كاربردي

make-an-app

از آن‌جايي‌كه تلفن‌هاي هوشمند همه‌جا هستند، تقاضا براي برنامه‌هاي كاربردي جدي و خلاقانه بيش از پيش به محبوبيت رسيده‌‌است. بين بازار آندرويد گوگل و بازار آي‌فون اپل، آدم‌ها هر روزه از ابزارهاي بي‌شماري استفاده مي‌كنند. و، بيشتر آنها چپ و راست در حال فروش هستند. زمان گذاشتن براي ايجاد و فروش يك برنامه‌ي تلفن هوشمند ممكن است ارزش زمان‌تان را داشته باشد زيرا روشي بسيار پرمنفعت براي پول‌سازي اينترنتي است. بهايِ ساخت واقعيِ برنامه‌هاي كاربردي تقريبا ناچيز است و هيچ‌گونه بهاي ارسال يا انبار ندارد، اين امر حاشيه‌ي سود كلي‌تان را گسترش مي‌دهد. برنامه‌هاي كاربردي كه به‌خوبي كار مي‌كنند مي‌توانند ماهانه براي خالقان‌شان، هزاران دلار عايدي تبليغاتي داشته باشند، اين امر آنها را به يكي ديگر از راهكارهاي درآمد جانبي عالي تبديل مي‌كند.

۴. خريد و فروش دامنه

sell-domains

آدم‌هاي زيادي از خريد و فروش دامنه به كسب درآمد اينترنتي مي‌پردازند زيرا زمان و سرمايه‌ي كمي لازم دارد. شما مي‌توانيد به قيمت مصوب يا حتي بسيار ارزان‌تر يك دامنه خريداري كنيد، و دوباره آن را به قيمتي بيش‌تر بفروشيد. ولي، هميشه خوب است ابتدا در سايت‌هايي مانند afternic.com،‌Sedo.co.uk، يا ديگر وب‌سايت‌هاي حراج دامنه، ايده‌ي خوبي از آن‌چه در اسامي دامنه‌ها مورد اقبال است، به‌دست بياوريد. يك راه ايده‌آل براي يافتن نام‌هاي واقعا درست اين است كه فهرست‌هاي به نتيجه رسيده‌اي را بررسي كنيد كه نام‌هاي زيادي را پيشنهاد مي‌دهند كه منقضي شده‌اند و دوباره به بازار خريد و فروش وارد شده‌اند.

ايده پولساز كسب و كار اينترنتي ۵:

ايجاد يك فروشگاه تجارت الكترونيك

بله داشتن يك فروشگاه آنلاين از آن ايده هاي كسب و كار اينترنتي بي نظير است. بدون راه‌حل‌هايي مانند Shopify و Woocommerce هيچ‌گاه شروع يك فروشگاه اينترنتي كه مال خودتان باشد با چنين سرمايه‌ي اندكي نمي‌توانست از اين راحت‌تر باشد، با تشكر از روش‌هايي مانند توزيع مستقيم بدون واسطه و انبارگرداني ديگر حتي لازم نيست درباره‌ي مواردي همچون تحويل يا انباركردن كالاها نگراني به دل‌تان راه دهيد.

۶. مشاوره‌ي رسانه‌هاي اجتماعي

شركت‌هاي بزرگ و شركت‌هاي كسب و كاري مي‌توانند به آساني يك كارمند تمام‌وقت يا نيروي مشابهي را براي هماهنگي امور استخدام كنند تا حساب‌هاي كاربري توييتر، فيسبوك، و اينستاگرام‌شان را به پيش ببرد، ولي كسب‌وكارهاي كوچك‌تر اغلب مجبور هستند خودشان مديريت كسب و كارشان را براي رسانه‌هاي اجتماعي به‌دست بگيرند. ولي، از آن‌جايي‌كه بسياري مسئوليت‌هاي ديگر هم دارند، بسياري از اوقات مالكان كسب و كار، بسيار غرق در يا مشغول به وقت‌گذاردن بر توسعه‌ي رويكرد رسانه‌هاي اجتماعي‌شان هستند. به عنوان مشاوري براي رسانه‌هاي اجتماعي، مي‌توانيد به‌طور مؤثري آنها را در مسير درست و با توجه به تدابير ايده‌آل، به‌كار گرفتن برنامه‌ها، و ارسال محتوا با عنايت به مخاطبان هدف‌تان، هدايت كنيد‍. بنابراين، با رشد كسب و كارشان، شما نيز رشد خواهيد كرد.

۷. كارمند حرفه‌اي مستقل

كار مستقل از طريق اينترنت يك روش عالي براي متخصصيني در كسب و كار فردي‌شان است تا در كل به طيف وسيعي از مشتريان كمك كنند. چندين وب‌سايت كار مستقل و پروژه محور به كسب و كارهايي كه به كمك مضاعف احتياج دارند اجازه مي‌دهند تا پروژه‌هاي‌شان را فهرست كنند. كسب و كارهاي كوچك و آدم‌هايي كه مستقل كار مي‌كنند، طرح‌هاي اوليه، ايده‌ها، يا پيشنهاداتي ارائه مي‌كنند، كه در آن‌جا خريداران مي‌توانند به آساني آن‌چه مي‌خواهند و نياز دارند را انتخاب كنند. سايت‌هايي مانند Elance يا ODesk تقريبا همه چيز را تحت پوشش قرار مي‌دهند از جمله محتوا نويسي، ايجاد طرح گرافيكي، برنامه‌نويسي، و ورود داده‌ها.

۸. وبلاگ‌نويس متخصص

يكي از  ايده هاي كسب و كار اينترنتي كه با هزينه كم مي توانيد راه اندازي كنيد. اگر به نوشتن علاقه داريد و درباره‌ي موضوعات خاصي قويا مشتاق هستيد، با ايجاد وبلاگ خودتان، سبك و سياق‌تان را به سمع و نظر پولدارها برسانيد. تأسيس وبلاگ خودتان نيازمند مهارت‌هاي رايانه‌اي و فني زيادي نيست. با اين حال، مهم اين است كه بدانيد متناسب با موضوعي كه در مورد آن مي‌نويسيد، چه مي‌گوييد. به مرور زمان، رفته رفته مخاطبيني به دور خود جمع مي‌كنيد چرا كه مردم به تخصص و دانش شما اعتماد خواهند كرد.

با گردآوري پيروان زياد، شما مجاز به سودآوري خواهيد بود كه با جذب تبليغ‌كنندگان كليدي يا با حق‌العمل‌هايي كه با فروش محصولات برندي ديگر (فرض كنيد يك واسطه) مي‌گيريد به‌دست خواهيد آورد. وبلاگ‌نويسي يك كسب و كار بزرگ است؛ از خانم هيتر از سايت Dooce.com بپرسيد. او يك مادر است كه هر روز در مورد فرزندان و حيوانات خانگي‌اش مي‌نويسد و، فقط با كسب درآمد از وبلاگ‌نويسي، ماجراجويي‌هاي روزانه‌اش را با موفقيت به يككسب و كار سودآور تبديل كرده است.

مطلب مرتبط: ۵ ضرورت براي پرورش ايده‌هاي كسب و كار

۹.خلق تم‌هاي وردپرس هم ميتواند يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي باشد

با افزايش تعداد آدم‌هايي كه مي‌خواهند حضور اينترنتي‌شان را پايه‌گذاري كنند فارغ از اين كه دليل‌شان چيست، تقاضا براي تم‌هاي وردپرس و الگوهاي وب‌سايت‌ها رو به افزايش است. آيا استعداد طراحي وب‌سايت و كدگذاري HTML داريد؟ اگر اين‌چنين است، مي‌توانيد از خلق تم‌هاي جذاب وب‌سايت پول خوبي به هم بزنيد. آن تم‌ها را خلق كنيد و سپس آنها را در بازارهاي اينترنتي مانند ThemeForest و TemplateMonster بفروشيد تا، بسته به ميزان استعدادتان، درآمد جانبي خوبي براي خودتان داشته باشيد.

۱۰. داد و ستد سهام و فاركس

يكي از بهترين ايده هاي كسب و كار اينترنتي است. برخي آدم‌ها پيوستن به بازار ‌غير قابل پيش‌بينيِ داد و ستد سهام و فاركس را تا حدودي ريسكي و خطرناك مي‌بينند. ولي، اگر از كم شروع كنيد و به جست‌وجو در اين مورد ادامه دهيد تا اطلاعات و تجربه‌ي كافي در اين عرصه به‌دست بياوريد، ممكن است ارزش زماني را كه صرف‌اش مي‌كنيد، داشته‌باشد. در واقع، زماني‌كه ياد بگيريد چگونه اين كار را انجام دهيد مي‌توانيد به‌طور بالقوه سود بسيار زيادي از سهام و تبادل ارز‌هاي خارجي به‌دست بياوريد. هدف هر معامله‌گر موفق اين است كه دريابد كدام سهام و كدام ارز بيشترين افزايش يا كاهش را در ارزش خواهند داشت. هر چه بيش‌تر اين راهكارها و اصول را ياد بگيريد، قطعا ‌پول بيش‌تري به‌دست خواهيد آورد.

۱۱. همكاري با تبليغ‌كنندگان نيز يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

اگر مالك يك وبلاگ يا وب‌سايت هستيد، مي‌توانيد بخشي از فضاي صفحه‌تان را به تبليغ‌كنندگان بفروشيد و هر بار كه از سوي مخاطبان هدف تان يا بازديدكنندگان وب‌سايت‌تان بر اين تبليغات كليك مي‌شود به صورت جانبي پول به‌دست بياوريد. حال كه مكان واقعي تبليغات كاملا آزاد است، ظرفيت عايدي از تبليغات بها به ازاي كليك (CPC) بر ميزان ترافيك سايت‌تان و بها به ازاي كليك و نرخ كليك (CTR) استوار است. امروزه محبوب‌ترين روش براي كسب درآمد از طريق كليك‌هاي تبليغاتي، از طريق ادسنس گوگل يا تبليغ‌كنندگان مشابه است. روش‌هاي ديگر تبليغات مؤثر آنلاين، خبرخوان و بنرهاي مستقيم را شامل مي‌شود.

۱۲. پول بگيريد و بنويسيد

از ايده هاي كسب و كار اينترنتي پرطرفدار است.  اگر مديريت يك وبلاگ كمي درگيركننده به نظر مي‌رسد ولي هنوز هم تمايل داريد علاقه‌ي‌تان را به نوشتن در اين مسير ارضا كنيد، مي‌توانيد براي سايت‌ها يا وبلاگ‌هاي ديگري همچون PayPerPost، Textbroker، يا Helium بنويسيد. همچنين، نگارش يك كتاب الكترونيكي جالب هم ممكن است يك گزينه‌ي خوب ديگر باشد. كتاب‌هاي الكترونيكي هيچ نسخه‌ي چاپي و هزينه‌ي ارسالي ندارند، كه آنها را به يك سرمايه‌گذاري معقول تبديل مي‌كند. اگر فردي هستيد كه مهارت‌هاي زباني قدرتمندي داريد. مي‌توانيد يك ويراستار بالقوه باشيد كه مديران سايت‌ها با كمال ميل به آنها پول مي‌دهند تا مقالات را بخوانند و ويرايش كنند و اشتباهات دستوري را از نظر كپي‌برداري اينترنتي اصلاح كنند.

۱۳. پژوهش انجام دهيد

نمي‌توانيد طراحي كنيد، بنويسيد يا وب‌سايت‌ها را كدگذاري كنيد؟ مشكلي نيست. اجازه ندهيد اين مسئله جلوي پول‌سازي اينترنتي‌تان را بگيرد. اگر در هفته چند ساعت زمان اضافه داريد، مي‌توانيد وظايف تحقيقاتي متعددي را به جاي ديگر آدم‌ها يا شركت‌هايي انجام دهيد كه خودشان نمي‌توانند براي انجام آن كارها وقت بگذارند. بسياري از سازمان‌ها و كسب و كارهاي مختلف افرادي را استخدام مي‌كنند تا در مورد موضوعات خاصي پژوهش كنند يا هر روز در انجام بررسي‌هاي اينترنتي به آنها كمك كنند. شما نيز مي‌توانيد يكي از اين‌ها باشيد.

مطلب مرتبط:‌ ۱۰۱ ايده كسب و كار كوچك كه آينده‌تان را مي‌سازد

۱۴. بازاريابي اينترنتي هم يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است.

زماني‌كه يك سايت يا وبلاگ ايجاد شد و براي اهداف سئو (بهينه‌سازي موتور جست‌وجو) بهينه‌شد، بازاريابي موتور جست‌وجو (SEM) آغاز مي‌شود. ظرفيت كسب درآمد در اين حيطه بسيار زياد است البته به اين شرط كه بدانيد چه مي‌كنيد. يك متخصص در زمينه‌ي مديريت سئو، مسئول بازاريابيِ موفق يك وب‌سايت است و مي‌تواند ارتقاء آن را به روش‌هاي گوناگوني موجب شود. برخي از اين تكنيك‌هاي ارتقاء ممكن است، تنها براي اين كه چند مورد از آنها را نام ببريم، شامل اين موارد هستند: بازاريابي مقالات، نشان‌گذاري اجتماعي، پست‌گذاري در تالارهاي گفت‌وگو، نشر اخبار منتشر شده، عرضه‌ي سايت‌تان به تعدادي از موتورهاي جست‌وجو و راهنماها، و پست‌گذاري در وبلاگ. بيشتر كسب و كارها در ازاي انجام اين وظايف به كاركنان‌شان پولي نمي‌دهند و در عوض ترجيح مي‌دهند تمام وظايف SEO و SEMشان را برون‌سپاري كنند.

۱۵.عكس بفروشيد

از آن ايده هاي كسب و كار اينترنتي جذاب و ماجراجويانه است. عاشق عكس گرفتن هستيد و به عكاسي علاقه‌ي خاصي داريد؟ اگر اين چنين است، مي‌توانيد با فروش اينترنتيِ عكس‌هايي كه مي‌گيريد به درآمد خوبي دست پيدا كنيد. آدم‌هاي بي‌شماري هستند كه علاقه دارند پول خوبي براي مجموعه‌ي تصاوير منحصر به‌فردي كه به آنها پيشنهاد مي‌كنيد بپردازند. امروزه عرضه‌ي عكس‌هاي‌تان به مردم از هميشه آسان‌تر است، و مي‌تواند رويكرد راحتي براي ايجاد منبع مطمئني از درآمد اضافي را براي‌تان فراهم كند. چندين سايت ذخيره‌ي تصوير مانند Shutterstock و Fotolia براي افرادي كه مي‌خواهند از تصاويري كه در اوقات فراغت‌شان به صورت تصادفي گرفته‌اند كسب درآمد كنند، پيشنهادهاي وسوسه‌انگيزي دارند.

۱۶. دستيار مجازي بودن نيز يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

تقريبا هر كسب و كار كوچكي براي هدايت وظايف اجرايي روز به روزش، به كمك نياز دارد، ولي ممكن است مشخصا نخواهند يك كارمند تمام وقت را در منزل استخدام كنند تا اين كار را انجام دهد. دستياران مجازي طيف متنوعي از وظايف را انجام مي‌دهند كه دستياران سنتي يا منشي‌ها معمولا انجام مي‌دادند، از جمله هماهنگي‌هاي سفر، پرداخت صورت‌حساب‌ها، يا مديريت تسويه‌ي هزينه‌ها. دستياران مجازي از منزل يا هركجا كه اتصال واي فاي موجود باشد، فعاليت مي‌كنند. آنها معمولا از طريق تلفن، ايميل، يا اسكايپ از طرف مديرشان با مشتريان در تعامل هستند. يك دستيار مجازي تا چه اندازه مي‌تواند پول بگيرد؟ معمولا به ميزان تخصص و تجربه‌ي كلي‌اش بستگي دارد.

۱۷. اينترنتي تدريس كنيد و سمينار اينترنتي برگزار كنيد

تقاضا براي مربيان زياد است چه مربي اينترنتي و چه مربي غيراينترنتي. بنابراين، اگر استعدادي داريد و دوست داريد به ديگران كمك كنيد تا از استعدادشان استفاده كنند، يك معلم اينترنتي شويد تا در وقت آزادتان درآمد مضاعفي كسب كنيد. تنها چيزي كه نياز خواهيد داشت اين است كه در حوزه‌ي كاري‌تان حرفه‌اي باشيد و علاقمند باشيد تا چند ساعتي در هفته را به ديگران كمك كنيد. سايت‌هايي مانند Tutor.com و TutorVista مكان‌هايي هستند كه مي‌توانيد ثبت‌نام كنيد و به عنوان يك مربي به مرور زمان شهرت خوبي به هم بزنيد. اگر واقعا خوب باشيد، مي‌توانيد سخنراني، سمينار يا سمينار اينترنتي برگزار كنيد كه به صورت اينترنتي ارسال مي‌شوند. دانشجويان دانشگاه و كالج هميشه تمايل دارند براي دست‌يابي به سمينارهاي اينترنتي تحسين‌شده پول خرج كنند.

۱۸. يك وبلاگ فهرستي از دست‌نوشته‌هاي كوتاه ايجاد كنيد

يك ايده‌ي واقعا ساده كه تنها يك ساعت از وقت‌تان را در هفته مي‌گيرد و حدودا ۲۰ دلار هزينه دارد. با گذر زمان پول نسبتا هنگفتي را براي‌تان فراهم خواهد كرد.

سايت‌هايي مانند Viralnova.com و Fukarf.com با پيداكردنِ داستان‌هاي بامزه، عاطفي و الهام‌بخش در رديت، فيسبوك و ايمي‌جر محتوايي رقابتي خلق مي‌كنند، محتوا را بازنويسي مي‌كنند، جزييات بيش‌تري به آن اضافه مي‌كنند و محتوا را در سايت خودشان منتشر مي‌كنند. با كمي ارتقاء در سايت‌هايي مانند توييتر، فيسبوك، رديت، استامبل‌اپان و در نهايت ارگانيك ترافيك، ظرف مدت چند ماه بين ۳۰K تا ۵۰K بازديد مجزا در ماه خواهيد داشت. با ادسنس سايت‌تان را به پول نزديك كنيد تا براي تحت پوشش قرار دادن هزينه‌هاي ميزباني و بهاهاي نام‌تان درآمدي داشته باشيد.

خوب، شروع كردن با اين روش (۱۰ تا ۵۰ دلار در ماه) بسيار آسان است، ولي با بالا رفتن ترافيك سايت، اين رقم مي‌تواند به بيش از ۱،۰۰۰ دلار در ماه افزايش پيدا كند. آن‌گاه مي‌توانيد سايت را به ۳۰ برابر درآمد ماهيانه به پيش ببريد. افرادي را مي‌شناسم كه هميشه اين كار را انجام مي‌دهند و سايت‌ها را بعد از ۸ ماه به مبلغي بالاتر از ۱۰،۰۰۰ دلار انتقال مي‌دهند.

۱۹. فروش حراجي هم يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

اين كسب و كار، خريد و فروش محصولات (كالاي دست دوم، خريد و فروش مجدد كالاهاي عمده ) را در يك بازار آنلاين مانند Ebay، Amazon، Auction يا Craigslist را شامل مي‌شود.

۲۰. فروشگاه اينترنتي مهره‌دوزي

اگر به مهره‌دوزي علاقه‌داريد و اين مهارت را نيز در خود داريد، مي‌توانيد يك كسب و كار آنلاين راه بياندازيد تا نه تنها جالب‌ترين مهره‌دوزي‌هاي موجود در وب را بفروشيد، بلكه از نحوه‌يساخت آن‌ها نيز ويديوي آموزشي ارائه كنيد.

ايده پولساز كسب و كار اينترنتي ۲۱:

برنامه‌هاي مرتبط با ترفندهاي خانگي يا خويش كاري

همزمان با اوج گرفتن انقلاب سبز، “جنبش ترفندهاي خانگي (DIY)” يا خويش كاري نيز به‌راه افتاد. هرچه مشكلات اقتصادي بيشتر مي‌‌شوند، مردم پول كمتري خرج مي كنند و ياد مي‌گيرند براي پس‌انداز كردن پول، برخي كارها را خودشان انجام دهند. شما مي‌توانيد از اين شرايط بهره بگيريد و خودتان را به‌عنوان يك متخصص در زمينه‌ي كارهايي كه مي‌توان در خانه انجام داد جابزنيد و ويديوهاي آموزشي در مورد نحوه‌ي درست كردن چيزها، نصب ابزارك‌ها و تعميرات تهيه كنيد.

۲۲. شبكه‌ي تبليغات آنلاين (اد نتورك)

مي‌توانيد يك شركت آنلاين راه‌بيندازيد و آگهي‌دهندگان را به وب‌سايت‌هايي پيوند دهيد كه پذيراي تبليغات هستند. مسئوليت كليدي يك اد نتورك عبارت است از گردآوري فضاي تبليغاتي از طرف انتشاردهندگان تبليغات و هماهنگ كردن آن با درخواست آگهي‌دهندگان.

۲۳. خريد و فروش وبسايت

شما مي‌توانيد وبسايت‌ها را بخريد و بفروشيد و از اين راه به سود برسيد. براي درك اين مدل كسب و كار، فرض كنيد شما در زمينه‌ي املاك و مستغلات مشغول به كار هستيد، كسي كه خانه‌ها را به قيمتي پايين خريدراي مي‌كند و پس از بازسازي، آن خانه را مجددا به قيمتي بالاتر و با سود مي‌فروشد. براي شروع مي‌توانيد از سايت‌هايي شروع كنيد كه در Flippa.com فهرست شده‌اند.

۲۴. كپي‌رايتينگ (نوشتن محتواي تبليغاتي)

كپي‌رايتينگ يك كسب و كار خدماتي است كه مي‌توانيد همين امروز شروع كنيد. اين ايده پولساز است چرا كه كپي‌رايترهاي كمي در دنيا وجود دارند. بازاريابان پورسانتي و بازاريابان اطلاعات محصول، اصلي‌ترين مشتريان شما خواهندبود، زيرا به دنبال راه‌هاي ممكن براي افزايش نرخ كليك، نرخ ثبت‌نام و نرخ تبديل وب‌سايت‌شان هستند. اگر به بازي با كلمات علاقه‌مند هستيد مي‌توانيد خدمات ارائه‌ي كپي‌رايتينگ را فراهم كنيد.

۲۵. راه‌اندازي بلاگ

بلاگ‌نويسي جديدترين مشغله‌ي ديوانه‌كننده‌ي آنلاين است. امروزه هر آدمي تمايل دارد يك يا چند بلاگ داشته‌باشد ولي متأسفانه، از پس كارهاي تكنيكي راه‌اندازي يك وبلاگ برنمي‌آيد و تمايلي هم به يادگيري آن ندارد. اگر شما به‌خوبي به كار راه‌اندازي بلاگ آشنا هستيد، پس مي‌توانيد ابن سرويس را به‌صورت آنلاين ارائه دهيد! به شما قول مي‌دهم از تراكنش‌هاي روزانه‌ي بانكي‌تان، لبخند رضايت بر لبان‌تان خواهد نشست.

۲۶. مشاوره در زمينه‌ي شبكه‌هاي اجتماعي

با افزايش علاقه‌مندي به محتواي شبكه‌هاي اجتماعي، توجه به رقابت در اين شبكه‌ها از سوي شركت‌هاي بزرگ نيز افزايش يافته‌است. از اين‌رو نياز به بازاريابان شبكه‌هاي اجتماعي روز‌به‌روز در حال افزايش است.آيا مي‌دانيد چگونه يك محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي همه‌گير مي‌شود؟ آيا مي‌توانيد حضوري دائمي و قدرتمند را براي يك برند در شبكه‌هاي اجتماعي رقم بزنيد؟ آيا با ترفندهاي شبكه‌هاي اجتماعي آشنا هستيد؟ اگر جواب‌تان به اين پرسش‌ها مثبت است پس مي‌توانيد به يك مشاور در زمينه‌ي شبكه‌هاي اجتماعي تبديل شويد و پول خوبي به جيب بزنيد.

۲۷. طراحي جلد كتاب‌هاي الكترونيكي

انتشار كتاب‌هاي الكترونيكي رو به افزايش است و در نتيجه تقاضا براي جلدهاي چشم‌نواز با كيفيت و جلد محصولات افزايش مي‌يابد. نكته‌ي خوبي كه در طراحي جلد كتاب‌هاي الكترونيكي وجود دارد اين است كه به دانش گرافيكي يا فوتوشاپ نياز ندارد. فرآيند توليد جلد كتاب الكترونيكي با استفاده از نرم‌افزار طراحي جلد كتاب الكترونيكي انجام مي‌شود.

۲۸. نمونه‌خواني

آيا به پيداكردن اشتباهات دستوري علاقه‌داريد؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس مي‌توانيد به‌صورت آنلاين از اين راه كسب درآمد كنيد و به ناشران آنلاين، خدمات نمونه‌خواني ارائه دهيد.

۲۹. ارزيابي وبسايت هم يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

همان‌طور كه كسب و كارها به‌صورت آفلاين خريد و فروش مي‌شوند، وبسايت‌ها نيز به‌صورت آنلاين خريد و فروش مي‌شوند. شما مي‌توانيد به يك متخصص ارزش‌يابي سايت تبديل شويد و خدمات ارزيابي به توسعه‌دهندگان وب‌سايت‌ها ارائه كنيد.

۳۰. منتقد وبسايت

آيا در بهينه‌سازي وب‌سايت مهارت داريد؟ آيا مي‌توانيد صرفا با بررسي يك وبسايت به صاحبان كسب و كار در افزايش نرخ تبديل‌شان كمك كنيد؟ اگر اين گونه است شما مي‌توانيد درقبال دريافت پول به نقد وبسايت‌ها بپردازيد. كارفرينان بسياري را مي‌شناسم كه با ارائه‌ي صفحات فرود (لندينگ) و صفحات ثبت ايميل، كسب و كار آنلاين موفقي ساخته‌اند. شما هم مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.

۳۱. كارگزاري سرمايه‌گذاري مشاع

شما مي‌توانيد يك كسب و كار اينترنتي بر پايه‌ي خدمات كارگزاري سرمايه‌گذاري‌هاي مشاع ايجاد كنيد. اگر ظرفيت و توانايي ايجاد ارتباط بين توليدكنندگان و بازاريابان را در هر زمينه‌اي داريد، فكر نمي‌كنم چيزي بتواند مانع شما شود تا يك كسب و كار اينترنتي كارگزاري سرمايه گذاري مشاع راه‌بياندازيد.

۳۲. خدمات جمع‌آوري فهرست

آيا مي‌دانيد چطور يك فهرست را به‌صورت آنلاين تهيه كنيد؟ اگر اين كار را بلد هستيد پس مي‌توانيد فهرست خودتان را تهيه كنيد. بسياري از بازاريابان اينترنتي به اين واقعيت اذعان دارند كه پول در فهرست‌ها است و تمايل دارند به هر قيمتي كه شده اين فهرست‌ها را به‌دست بياورند. شما هم مي‌توانيد به اين كسب و كار بپردازيد و به ازاي هر فهرست پول بگيريد.

۳۳. استخدام و شكار آنلاين مغزها

اگر كارتان را بلد هستيد و مي‌دانيد چطور بايد به پروفايل افراد سر بزنيد و از آن اطلاعاتي استخراج كنيد پس مي‌توانيد مسئول قرارداد برخي شركت‌ها باشيد. وظيفه‌ي شما اين است كه به‌صورت آنلاين به جستجوي نامزدهاي مناسب براي يك موقعيت خاص در شركت بگرديد. شركت پس از استخدام فرد مورد نظر به شما پرداخت خواهد كرد.

۳۴. خدمات رزومه‌نويسي

رزومه‌نويسي مي‌تواند يك كسب و كار خانگي اينترنتي بزرگ به‌شمار بيايد، به‌ويژه در زمان دشواري‌هاي اقتصادي و در مناطقي كه نرخ بيكاري بسيار بالا است.

فرصت هاي پولسازي و ايده پولساز كسب و كار اينترنتي

در هر حال، اينترنت به خودي خود سرشار از فرصت‌هاي پول‌سازي يكي پس از ديگري ‌است. درحالي‌كه كسب درآمد اينترنتي براي بسياري از آدم‌ها نخستين منبع درآمدي‌شان نيست، مي‌تواند منبع بسيار مطمئني از درآمد را در هر ماه به ارمغان بياورد. با اين‌حال، برخي كارآفرينان اينترنتي وجود دارند كه همه‌كار مي‌كنند تا از تلاش، استقامت و زماني كه در اين كار صرف كرده‌اند تا رؤياهاي‌شان را به واقعيت تبديل كنند بهترين نتيجه را بگيرند. آيا هيچ‌كدام از اين گزينه‌هاي پول‌سازي اينترنتي به دردتان مي‌خورد؟

زمان بگذاريد و ببينيد به كجا مي‌رساندتان! براي هر آدمي در اين عرصه دستاوردي وجود دارد. فارغ از اين كه مي‌خواهيد كار يدي انجام دهيد يا به‌صورت جانبي درآمد كسب كنيد، گزينه‌هاي ديگري هم در فهرست چندين ايده پولساز كسب و كار اينترنتي ام وجود دارد. اميدوارم براي شروع كار خودتان چند ايده‌ي الهام بخش به شما داده‌باشم.

با آرزوي بهترين‌ها!

اميدواريم اين ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي براي‌تان مفيد باشند.

 

منبع : http://bazdeh.org



:: برچسب‌ها: ايده هاي پولساز كسب و كار اينترنتي,كسب و كار اينترنتي,كار اينترنتي,ايده هاي پولساز,ايده كسب و كار,آموزش كسب و كار اينترنتي ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()